10/21/2012

how they shimmer, how they glimmer


jesień, jesień, aleksandryjska epoka roku, gromadząca w swych ogromnych bibliotekach jałową mądrość 365 dni obiegu słonecznego. o, te poranki starcze, żółte jak pergamin, słodkie od mądrości, jak późne wieczory! te przedpołudnia uśmiechnięte chytrze, jak mądre palimpsesty, wielowarstwowe jak stare pożółkłe księgi! ach, dzień jesienny, ten stary filut-bibliotekarz, łażący w spełzłym szlafroku po drabinach i kosztujący z konfitur wszystkich wieków i kultur! każdy krajobraz jest mu jak wstęp do starego romansu. jakże się świetnie bawi, wypuszczając bohaterów dawnych powieści na spacer pod to zadymione i miodne niebo, w tę mętną i smutną, późną słodycz światła! 


Mexx jacket, H&M Trend sweater, sh shorts

46 comments:

  1. fantastyczny zestaw! <3

    http://goodlook-goodday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. przepiękna kurtka :)

    ReplyDelete
  3. no właśnie, jest JESIEŃ. zakładaj spodnie na te gacie i nie świruj fashionelo chyba, ze nie masz pomysłu na fity haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. taaaa, jest jesień, więc przymusowo długie spodnie i płaszcze, chocby nie wiadomo jak ciepło było! ludzie poważni. a dla mnie - w końcu idealna temperatura, nie za gorąco, nie za zimno

      Delete
  4. jak zawsze perfekcyjnie w czerwonej szmince!
    a płaszcz jest przepiękny, tylko pozazdrościć

    ReplyDelete
  5. ile już palisz fajki ?

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. co w tym dziwnego? o.O tez dzisiaj miałam szorty, cieplutko jest.

      Delete
    2. gołe nogi,ale śmieszne -.-

      Delete
  7. uwielbiam te szminke! pozdrawiam ewa

    ReplyDelete
  8. wyglądasz pefekcyjnie tylko zimno mi gdy widze Twoje piękne nogi i jesienne liście wokół.

    ReplyDelete
  9. znów przerosło cię dodanie zdjęcia całej sylwetki

    ReplyDelete
  10. widac, że ciepło i slonecznie. ja to się wzdrygam jak widzę Alicepoint latającą w szortach po deszczowym Londynie.

    ReplyDelete
  11. Czytając tego bloga jestem pod wrażeniem, coraz częściej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niewiele jest tu do przeczytania akurat

      Delete
    2. załóż własnego, opublikuj cokolwiek

      Delete
    3. ziomek, ty sam nie masz nic opublikowanego xd

      Delete
  12. ale jestes szczupła :O ! mega
    a i tak z innej bajki, bardzo ciekawa jestem jakich jezykow uczylas sie dotychczas ? jakie potrafisz, angielski, polski i ? :D

    ReplyDelete
  13. Blad sie wkradl do opisuuu, skad the shorty w koncu?

    ReplyDelete
  14. oczywiscie nie pytam ,aby hejtowac bez sensu, chcialam zapytac ile kosztuje ten płaszcz?? Nie musisz akceptowac,z ciekawosci pytam

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, kupiła go moja mama

      Delete
    2. dla ciebie czy dl siebie i nosisz je?

      Delete
    3. dla mnie. często kupuje mi rzeczy, dobrze zna mój gust, bo sama posiada bardzo zbliżony :)

      Delete
    4. czy to jest ten płaszcz o który ktoś pytał w komentarzach pod wcześniejszym postem?

      Delete
    5. nie, nie. tamten jest cieplejszy. dzisiaj go załozyłam i musiałam wrócic do domu się przebrac, jest na ostatni zdjęciu na moim facebooku, chociaż niewiele widac, bo to portret :)

      Delete
  15. czemu zawsze bez butow..wiemy ze nie masz ich za duzo,ale takie zdjecia nie maja sensu

    ReplyDelete
  16. zawsze (?) czasami po prostu bardziej mi pasują takie kadry, jak nie ma butów to już KONIEC SWIATA, nie ma outfitu, ale jest za to jest snucie teorii. pocieszne

    ReplyDelete
  17. moim zdaniem powinnaś się trochę opalić. takie blade brunetki nie wyglądają zbyt apetycznie. jeszcze przy Twoim zamiłowaniu do intensywnych kolorów na ustach to już w ogole całość wygląda średnio. Opalona wyglądałabyś 100 razy lepiej, a niekoniecznie sztucznie, bo Twój typ urody jak najbardziej współgrałby z ciemniejszą niż masz obecnie skórą. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. bardzo ci ladnie na tle jesiennych kolorow:) naprawde, te ostatnie zdjecia sa najlepsze, odkad zaczelas je robic 'na ulicy', z drzewami, jesiennymi kolorami w tle:)

    ReplyDelete
  19. piękny jacket!!!!!

    ReplyDelete
  20. jakie miałaś buty?

    ReplyDelete
  21. ale masz duzą glowe..ta fryzura jeszcze to uwydatnia, lepiej Ci w rozpuszczonych

    ReplyDelete
  22. PS: Czytając komentarze u góry.. błagam cię NIE OPALAJ się... właśnie ta karnacja czyni twoja urodę wyjątkową i odroznia cie od innnych...

    ReplyDelete
  23. Jesteś przepiękna! Ten płaszcz jest wspaniały.

    ReplyDelete
  24. Jestem pod wrażeniem bloga i stylizacji. Przeczytałam gdzieś że pochodzisz z Katowic bardzo fajnie do zobaczenia na jakimś spotkaniu blogerek!:)

    ReplyDelete
  25. Bruno Schulz... idealny o tej porze...

    ReplyDelete