10/18/2012

Claudia Ligari S/S 2013




34 comments:

  1. hej Lorka, używałaś może masło kakaowe z ziaji, krem do twarzy? jak tak to proszę podziel się opinią :)

    ReplyDelete
  2. Chciałabym sprzedać crewneck biały taki jak twój, a widziałam że dużo osób pytało cię o niego, byłabym bardzo wdzięczna gdybyś gdzieś o tym wspomniała, może akurat udałoby mi się go sprzedać. Jest w idealnym stanie

    ReplyDelete
  3. W poprzednim poście jaką masz pomadkę na ustach? Lakier do paznokci?

    ReplyDelete
  4. ja mam takie pytanie, np kupujac cos od ciebie placi sie przy odbiorze? czy bezposrednio w sensie przez przelew, bo bylabym zaintersowana?

    ReplyDelete
  5. Zrezygnowalas z 2giego kierunku jednak???

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah, ile pytań tego typu, mam wrażenie, że połowa kulturoznawstwa w Kato poszła tam, żeby być Twoją koleżanką z roku :D

      Delete
    2. haha, nie żartuj tak, bo będzie larmo! teraz nie mam czasu, po 25 jak już wszystko u siebie załatwię to ułożę sobie plan z IOSem, przejdę się na zajęcia i zdecyduję :)

      Delete
  6. hej, jakbyś miała problem z zakupem farby color&soin to mogłabym Ci wysłać, znalazlam w Warszawie aptekę z ich stoiskiem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana jesteś, dziękuję! ale już ogarnęłam spis aptek w Katowicach :)

      Delete
  7. http://www.memplex.pl/paper-case-05-for-mb-pro-15 to jest dokładnie ta Twoja kopertówka? jej jakość jest ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak. tak, jakośc jest dobra ale możesz się rozczarowac jeżeli wyobrażasz sobie ją jako sztywną, ona jest dosyc miękka, jak papier

      Delete
  8. proszę odpisz czy mozna placic przy odbierze czy przez przelew, strasznie zalezy mi na jednej rzeczy od Ciebie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. preferuję przelew, bo nie wiem jak z kosztem wysyłki za pobraniem :) odezwij się na maila

      Delete
  9. http://ibd4.szopik.net/img_pr.php?f=1680.5.8.945861c3&w=600 co sądzisz o takiego typu zegarkach podobaja Ci sie ? jesli tak to w jakiej kolorystyce? :)

    ReplyDelete
  10. Dlaczego nie odpowiedzialaś na moje pytanie? Nie chciałam byc wscibska, pomyslalam ze tak czy tak o sobie wszytsko piszesz tu na blogu. Ok, powedz moze, prosze, skad zdjecia kolekcji? Nie moge nigdzie poszukac info na temat trendow...skad to bierzesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. taa, jaki lakier, jaka szminka i skąd ubranie. rzeczywiście WSZYSTKO o mnie. nie mam zamiaru wywoływać tu jakichkolwiek dyskusji na tematy niezwiązane z blogiem. śledzę projektantów na facebooku, vogue.com...

      Delete
  11. Lauro, mam takie pytanie, czy używając ciemniejszej szminki - czerwonej/burgundowej, obrysowujesz wargi konturówką w ich odcieniu? czy taką w naturalnym kolorze swoich ust? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w kolorze ust do czerwonej szminki, skad w ogole taki pomysł? :D nie używam kontrówki w ogole malując na te odcienie, bo nie chce mi się bawic w dobieranie koloru identycznego ze szminką

      Delete
  12. Laura, zdradzisz mi jak usunac ten czerwony polysk z wlosow? prosze, blagam (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale to jest inna sytuacja jak miałaś jakis mahoń (to Ty pisalaś poprzedni?), ja zawsze miałam chłodny odcień a teraz ten ciepły zrobiłam henną, nałożyłam ciemny brąz Garniera i znowu zrobił się chłodny brąz. po prostu farbuj na brązy bez ciepłego odcienia (jasny brąz, średni brąz, ciemny brąz) a unikaj np. ciemny kasztan, złoty kasztan, czekoladowy brąz, bo mają ciepłą nutę, chociaż to też zależy od firmy. a jak nie chcesz eksperymentowac to po prostu idź do fryzjera, na pewno Ci to w sekundę usunie :)

      Delete
    2. uzywalam i uzywam od zawsze ciemnego brazu a ten czerwony polysk ciagle pozostaje. pewnie to przez te pianko-farby ktorych uzywalam, najwidoczniej nie kryja najlepiej. dzieki za odpowiedz, a tak przy okazji uwielbiam Twojego bloga :)

      Delete
  13. http://szafa.pl/profil/ma_rysia/sprzedaje_lub_wymieniam

    ReplyDelete
  14. jak wyrzucić z notek z bloggera tą okropną obramówkę, ty jej nie masz, help me :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. GOOGLE http://forum.blogowicz.info/topics106/blogspot-jak-usunac-ramke-wokol-obrazka-w-poscie-vt4006.htm#60025

      Delete
  15. http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/21/05/90/2721059045 co sadzisz? chce kupc na prezent kolezance, a mam wrazenie ze preferujecie podobne ubrania;)

    ReplyDelete
  16. Jakie piękne fryzury!

    ReplyDelete
  17. jak często myjesz włosy? czy oprócz odżywki i szamponu cos jeszcze na nie stosujesz?

    ReplyDelete
  18. baw się dobrze w poznaniu!!! :)

    ReplyDelete
  19. co sadzisz o wlosach? http://i684.photobucket.com/albums/vv201/ive-c/loveaestheticsmonochromatic-1.jpg

    ReplyDelete