4/27/2019

Pics of the week & fav beauty products


Dzisiaj wrzucam kilka zdjęć, które większość z Was już widziała na Instagramie, ostatnie dwa zrobiłam w październiku w Utah i kilka dni temu sobie o nich przypomniałam - wiele osób pisało, że to jedne z ich ulubionych wykonanych przez nas zdjęć. :) 

Żeby nie rozbijać tego na dwa posty - wklejam dwa super produkty, które ostatnio odkryłam. Pierwszy to nowość YSL - polecałam już kiedyś rozświetlający korektor Touche Éclat, teraz występuje w wersji High Cover z wysokim kryciem, mocniej kamufluje niedoskonałości, ale nadal ma ten efekt glow i nie zostawia chamskiego matu, który z reguły brzydko się osadza w zagięciach skóry, super sprawa, używam odcienia 01. Kolejna rzecz - krem, który stosuję już prawie od miesiąca, nie znałam wcześniej marki, poleciła mi go Magda Frąckowiak a jej cera jest tak piękna, że nie drąży się tematu i zamawia w ciemno. To chyba najlepszy krem, jaki miałam - 95% naturalnych składników, brak zapychaczy. Regeneruje, nawilża, ujędrnia skórę. Mam dwie wersje - light i rich, rich stosuję na noc, light na dzień pod makijaż. Zdecydowanie warto wypróbować!


Outfits: Caroline Constans dress, Tous mini cross gold necklace & ring / Self Love leather jacket, Levi's jeans, Versace hair clips / Raphael "Portrait of Elisabetta Gonzaga" details

19 comments:

  1. Jak wygląda twój makijaż „wieczorowy”? Pomalowałabyś usta na czerwono, idąc na ślub? Obawiam się, że choćby najlepsza szminka będzie migrować po twarzy i do białego rana będę miała ją na całej twarzy. Poradź coś :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. czerwone usta są super, ale jakoś się odzwyczaiłam (kilka lat temu bardzo często malowałam na czerwono, szczególnie matowe szminki) a teraz jakoś tak ciężko mi przywyknąć :) zazwyczaj jak pomaluję się na czerwono to po kilku godzinach zmywam, ale to fajny kolor. ze szminek turbo matowych i trwałych polecam te z Inglota, bardzo ciężko o rozmazanie a mają piękne odcienie. piękna jest też szminka Chanel nr 5, ta klasyczna czerwień, ale jest dosyć miękka i myślę, że przy weselnym obżarstwie pewnie się rozmaże

      Delete
    2. A polecasz pomadki MAC?

      Delete
  2. Na jakiej stronie zamawialas te kremy? Nie moge nigdzie znalezc :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. zamawiałam z iPerfumy i cały czas tam był i zauważyłam, że po moim poście na IG nagle zniknęły, więc pewnie nie mieli jakichś wielkich zapasów w magazynie :) nie wiem ile kosztuje wysyłka z oficjalnej strony Apivity, może tam?

      Delete
    2. Na iPerfumy nie ma podrób kosmetyków?

      Delete
  3. Hej, czy podasz nazwę kremu? Ciężko dojrzeć na zdjęciu :) dzięki! Magda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apivita Queen Bee :) na zdjęciu wersja light texture

      Delete
  4. zawsze przykro kiedy widzę kosmetyki testowane na zwierzętach (YSL) kiedy jest tyle zastępników cruelty-free. ale Apivita super, nie sprzedają też w Chinach gdzie wymagane jest testowanie!

    ReplyDelete
  5. Laura! Czy mialas moze jakies komplikacje po powiekszaniu ust typu grudki itp? Ja jestem dobę po i na srodku górnej wargi mam takie jakby zgrubienie w jednym miejscu...jest bardziej wypukłe niz boki...przejezdzajac palcem czuc, ze warga nie jest idealnie rowna...Co sadzisz? :( wyrowna sie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałam kiedyś grudki, ale od środka i mi to nie przeszkadzało na tyle, żeby rozpuszczać. warto używać miękkich kwasów, bo przy nich jest mniejsze prawdopodobieństwo takich rzeczy. ale jezeli wizualnie tego nie widać to lepiej zostawić, tak mi się wydaje, i czekać aż się wchłonie

      Delete
  6. nie wiem czyjestem ślepa czy w poście nie uwzglednilas nazwy kremu. prawdopodobnie ślepa ale nie zaszkodzi dopytać co to za specyfik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale ze mnie gapa, nie napisałam! Apivita Queen Bee w wersji rich & light texture

      Delete
  7. L, może pomożesz (lub któraś z czytelniczek!) :)

    Biorę wczesną jesienią ślub cywilny w ogrodzie, szukam kiecki i butów. Z racji rodzaju przyjęcia odpadają wszelkie suknie-bezy oraz obcasy, tak więc szukam czegoś prostego, skromnego i ładnego. Może jesteś zorientowana która marka może mieć fajne białe długie sukienki nadające się na ślubną i ładne płaskie buty z jasnych kolorach? Plus może jakieś ślubne dodatki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a w jakim przedziale cenowym szukasz rzeczy? to zaraz pogrzebię :)

      Delete
    2. Świetna jest sukienka Toteme (najnowsza kolekcja), według mnie jest idealna na tę okazję. Gdybym miała brać teraz ślub to tylko w niej, piękna! W tej chwili antywirus blokuje mi stronę Toteme, jeżeli mnie pamięć nie myli to model Coripe kolor champagne (czysty jedwab). Cudo, rozpływam się. Ewentualnie jedwabna kremowa/perłowa taka vintage czy może z coś oferty Moye.

      Delete
    3. Nie ograniczam się jakoś szczególnie, chociaż akurat na sukienkę nie chciałabym wydać więcej niż około tysiąca - po prostu uważam za głupotę przepłacanie za kieckę, którą założę raz :D No chyba że coś by dupsko urwało, haha :)

      Jak Ty byś się szykowała do swojego ślubu, to co by było Twoim priorytetem jeśli chodzi właśnie o swój strój/wygląd tego dnia?

      Delete
    4. Może coś od Siebuły? Ma kolekcję ślubną https://www.nataliasiebula.com.pl/s-l-u-b

      :)

      Delete
  8. polecam z bardziej casual jill sander! Sama brałam w takiej ślub i można nosić tez potem ;) strojniejsze śliczne są chloe i stelli mccartney :)

    ReplyDelete