11/01/2013

everyday make-up


Wybaczcie zastój na blogu, od jutra zaczynam nadrabiać zaległości - w szafie wiele jesiennych nowości, teraz będę miała dużo wolnego czasu, więc częstotliwość dodawania postów na pewno wzrośnie. Dzisiaj post o codziennym makijażu. Maluję się w zasadzie zawsze tak samo, delikatny i "zwykły" make-up. Od początku! :)
1. Podkład - Revlon ColorStay do cery tłustej/mieszanej. Używam odcienia 220 Natural Beige.
2. Puder - Clarins Ever Matte odcień 01 Transparent Light. Przez kilka lat używałam pudru Clinique Stay Matte, wycofali mój odcień, więc musiałam wybrać zamiennik, trafiło na Clarins, okazał się o niebo lepszy niż Cliniqe.
3. Róż - Bourjois 85 Sienne. Nakładam pędzlem typu flat top z Sephory.
4. Cień do brwi Inglot w kolorze czarnym. Za pomocą aplikatora podkreślam nim brwi, daje bardzo naturalny efekt. Nanoszę również na górną linię rzęs od zewnętrznego kącika do połowy oka, zamiast kredki.
5. Tusz Dior DiorShow - wróciłam do niego po latach. Nie podoba mi się efekt sztucznych rzęs, więc nie szczotkuję ich milion razy, tylko kilka pociągnięć. Nasycona czerń, która nie przechodzi po kilku godzinach w szarość, nie wymaga poprawek w ciągu dnia.
6. Usta najczęściej maluję konturówką Inglot 74 i szminką tej samej marki, nr 405, seria pomadek matowych.

94 comments:

  1. Czy pokazałabyś swoją twarz, w tym codziennym makijażu z kosmetykami z opisu? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w każdym poście mam taki makijaż, zmienia się czasami tylko szminka :)

      Delete
    2. Lauro, poleciłabyś ten podkład do cery lekko problematycznej?

      Delete
    3. ale w postach nie ma zblizen, chcielibysmy zobaczyc twoja sliczna twarz z bliska :)

      Delete
  2. Znasz jakieś inne dobre podkłady prócz Revlonu?

    ReplyDelete
  3. Revlon ciężko się nakłada bo szybko zastyga. To irytujące. W jaki sposób go aplikujesz?

    ReplyDelete
  4. Czy konturówką sama sobie ustalasz kształt ust? W sensie sama go tworzysz w dowolny sposób? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, obrysowuję linię ust, staram się nie wyjeżdżac poza swoje, zarysowac kontur

      Delete
  5. Nie masz problemu z aplikowaniem Revlona? Gąbką i pędzlem zostawia smugi, a palcami się babrzę. Trzeba mieć dużo cierpliwości do niego. Aczkolwiek to dobra, sprawdzona firma. Ten podkład używałam przez wiele lat, ale porzuciłam go dla Make Up For Ever ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na początku był to problem a później się przyzwczaiłam. nakładam palcami, nie lubię aplikatorami, muszę sobie sama porządnie wmasowac

      Delete
  6. aż mi trudno uwierzyć że taki ciemny kolor Revlona używasz!

    ReplyDelete
  7. Zauważyłam że praktycznie wszystkie Twoje szminki i konturówki pochodzą z firmy Inglot. Czy używasz też jakiś innych firm?

    ReplyDelete
  8. czy puder do twarzy jest dostępny w drogeriach czy tylko w sklepach internetowych? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. w drogeriach, na pewno jest w Sephorze i Douglasie

      Delete
  9. Cześć Lauro, mam do Ciebie pytanie. Pamiętam, że kiedyś gdzieś była mowa o pewnym kremie i chciałam zapytać o jego nazwę. Piałaś, że świetnie nadaje się do wyrównania kolorytu, usuwa małe blizny, przebarwienia, ślady... Kojarzysz?
    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  10. A pojawi się post o pielęgnacji ? ;)

    ReplyDelete
  11. Laura, wyrazilabys swoje zdanie? http://www.sin-say.com/pl/pl/collection/all/dresses/x9524-99x/sinsay-dress zaskakujaco niska cena, sklep wiadomo,ze raczej dla gimnazjum a tu takie cos..

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. obecnie zamiast bronzera używam tego różu, odcień wpada w brąz

      Delete
  13. na zdjęciu z cos - szary płaszcz DC (rękaw)?

    ReplyDelete
  14. Lora, co kupiłaś?

    ReplyDelete
  15. Laurutka, czy używałaś może kiedykolwiek 3 kroków Clinique? moja skóra jakiś miesiąc temu zaczęła wariować, nigdy nie była idealna, ale potrafiłam ją uspokoić zwykłymi nawilżającymi kremami La Roche Posay albo naszego polskiego Iwostinu. niestety aktualnie moja twarz = przeorana pryszczami twarz nastolatki, której mam już dość i stanowczo muszę się pozbyć tych cholernie bolących wyprysków. także jeśli wiesz coś więcej o tych produktach (może pomogły też jakiejś czytelniczce?) to błagam, napisz.

    + pozdrawiam najładniejszą blogerkę ever! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. używałam, na początku mnie strasznie wypryszczyło, podobno standardowa reakcja przy tej kuracji oczyszczajacej, a później cera była ok ale też nie było jakiegoś super efektu. przez jakiś czas używałam kremu i żelu oczyszczającego, tonik jest okropny - sam alkohol. w sumie nie mam ulubionego żelu do mycia twarzy, przeciwko niedoskonałościom. dziekuję! :)

      Delete
  16. Ja także używam szminki z matowej kolekcji Inglota (nr 102) i muszę szczerze powiedzieć, że mam mieszane uczucia co do niej. Podoba mi się efekt świeżo po pomalowaniu, ale po godzinie jeśli piłam albo jadłam, muszę znów malować usta, bo szminka szybko się ściera i zostają po niej paskudne resztki. Może dlatego, że jest taka tępa, tylko na super nawilżonych i wygładzonych ustach będzie wyglądała ładnie. A podkład Revlona jest oczywiście bezkonkurencyjny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc używam szminek Inglota (seria matowa) bo mają fajne kolory a jestem zbyt leniwa żeby szukac czegoś nowego

      Delete
  17. http://ask.fm/horkruks to nie ty, prawda?

    ReplyDelete
  18. Podoba mi się tu ;*
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Czy ten puder jest wydajny? na ile Ci wystarczy przy codziennym stosowaniu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie zgadzam sie, ja stosuje dokladnie ten sam co laura i wystarczy mi na duzo dluzej, 6-7 miesiecy codziennego stosowania. to najlepszy puder jaki w zyciu mialam a probowalam duzo. polecam dla mieszanej skory, idealny

      Delete
  20. Nice post. I don't usually wear foundation but in the past have worn Revlon ColorStay - great product. I've heard Diorshow is excellent!

    ReplyDelete
  21. podoba ci się styl bliźniaczek olsen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. obecny tak, ewoluował przez lata, wcześniej mi się nie podobały

      Delete
  22. Róże z Burjois są przecudowne!
    A nad podkładem Revlon sama sie zastanawiam od jakiegoś czasu.

    ReplyDelete
  23. a dlaczego nie robisz sobie kreski eyelinerem? Nie podobają ci się?

    ReplyDelete
  24. Laura co sie stalo z Twoja buzia?:o (instagram) Ubylo jej o polowe:o

    ReplyDelete
  25. Lora,gdzie znajdę proste,czarne spodnie,z dobrej tkaniny? Byłam w Mango ale jakoś dziwnie się układały,tam też wszystko Made in China,brzydko pachną te ciuchy,a w większości sklepów są cienkie,obłażące materiały,niemiłe w dotyku.Lubię COS,ale szukam czegoś w rozsądnej cenie.Tak wiem,spodnie a make up to trochę nie na temat:)Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chodzi o materialowe? w Zarze jest kilka ładnych modeli w cenach około 200

      Delete
  26. you have a last.fm profile?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes http://www.lastfm.pl/user/12Skizto but I don't use it

      Delete
  27. http://shop.mango.com/PL/p0/mango/nowosci/płaszcz-oversize-z-wełny/?id=15025549_90&n=1&s=nuevo&ident=0__1_0_1383493731235 podoba Ci się ten płaszczyk? :)

    ReplyDelete
  28. Co sądzisz o tym płaszczu http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/płaszcze/dwurzędowy-płaszcz-z-guzikami-c269183p1363520.html (kolor szary) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. straszna jakośc i plastikowe guziki, widizalam na żywo

      Delete
    2. nieprawda. plaszcz w kolorze szarym wyglada swietnie! material przypomina filc naturalny, nie kudli sie, nie obiera - wiem, bo mam...a guziki jak to guziki-zgadzam sie ze plastikowe.
      za ta cene taki plaszcz z zary bralabym w ciemno.

      Delete
  29. Zwolniłas się z pracy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. czemu? dzieki tobie zaszlam do deni cler na zakupy :)

      Delete
  30. Laura, które lepsze? http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/50109552/58001/2970029/P%C5%82askie%2Bbotki%2Bze%2Bskory czy http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/sk%C3%B3rzane-botki-ze-sprz%C4%85czkami-c269191p1459573.html ? Wydaje mi się, ze te 1 na jesien praktyczniejsze, dłuższe- wiadomo, będą bardziej 'chronić' przed deszczem :) co myślisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. z Zary zdecydowanie lepsze ale nie podobają mi się jakoś szczegolnie

      Delete
  31. jaki kolor wlosow u kobiet najbardziej Ci sie podoba?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ogólnie to ciemne najbardziej

      Delete
    2. ciemne czyli czarne? czy bardziej brazy?;)

      Delete
  32. Pamiętam, że kiedyś używałaś odcienia Ivory... Na zdjęciach masz nadal bardzo jasną karnacje, aż trudno uwierzyć, że używasz podkładu ciemniejszego aż o 3 tony! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie jestem taka blada jak na zdjęciach, mam jasny obiektyw. jak kupowałam Ivory zawsze miałam twarz bledszą od reszty ciała, śmiesznie to wyglądało

      Delete
  33. http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/50109552/31022/3082524/Szalik%2Bw%2Bkrat%C4%99

    podoba Ci się ten szalik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, w tym sklepie chyba nie ma rzeczy, która by mi się sposobała

      Delete
  34. Laura jaki jest numer tego pędzla z Sephory, którego używasz do nakładania różu? ;-)

    ReplyDelete
  35. Laura, pytanie z innej beczki niż kosmetyki:-) Co sądzisz o tych spodniach? http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/spodnie-garniturowe-z-we%C5%82ny-w-prazki/?id=11055569_RB&n=1&s=prendas.pantalones&ident=0__0_0_138

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, własnie chcę je kupic a nie miałam okazji wybrac się do Mango, natknęłam się na nie na jakimś blogu i mi się spodobały

      Delete
    2. na jakim blogu je widziałaś? a spodnie chyba posiadasz podobne lecz długie wełniane z trenda?

      Delete
    3. http://the-northernlight.com/?p=54962
      tak, te moje z Trend są podobne, dlugośc 7/8

      Delete
  36. dziękujemy pięknie :D teraz czas na pielęgnację twarzy, ciała i włosów ;)

    ReplyDelete
  37. Lauro, a mnie najbardziej podobałaś się, kiedy miałaś fazę na e-liner:) A do tego czerwone usta, awwww! :) ...Zapisałam nawet na komputerze jedno Twoje zdjęcie- takie, na którym masz koczka, czerwone usta, mocno podkreslone e-linerem oczy, i taką kurtkę/płaszcz z futerkiem przy rękawkach <3... ahhh, nawet w magazynach nie widziałam AŻ TAK PIĘKNYCH DZIEWCZYN.
    Oczywiście w delikatnym makijażu także jesteś przepiękna, ale wyglądasz tak ...surowo:) Nie wiem jak to okreslić... Natomiast w kreskach na oczach 1000% takiej aż nierealnej urody

    ReplyDelete
    Replies
    1. czasami mam ochotę na taki makeup ale chyba nigdy nie nauczę się posługiwac eyelinerem, musiałabym miec sporą rezerwę czasową przed wyjściem robiąc taki makijaż :)

      Delete
    2. Horokruks, podbijam!!! Nie odbierze tego źle, ale przy Twoich bardzo wyraźnych brwiach oczy giną, to łuki brwiowe grają na twarzy "pierwsze skrzypce". Często powoduje to srogi wyraz twarzy, taki ponury. Przy mocniej podkreślonym oku (kreska), proporcje się wyrównują, wyglądasz prześlicznie!

      Delete
  38. ile czasu zajmuje Ci zrobienie takiego codziennego makijażu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. żartujesz? :) ja sam podkład ( też Colorstay) nakładam jakieś 3 minuty...

      Delete
  39. Laura, te spodnie z Mango mierzyłam w rozmiarze 34 i są strasznie ciasne, a z kolei 36 są już dużo luźniejsze w pasie, ale ten fason spodni chyba lepiej wygląda jak jest luźny i ewentualnie można by nosić do nich pasek, jak myślisz?

    ReplyDelete
  40. Laura, masz ten model z Venezii? Jak wypada rozmiarówka? Czy jest według Ciebie standardowa? Czym można się sugerować? https://www.venezia.pl/polbuty-sznurowane-p-9951-33-14.17.33.html# Jak Ci się noszą? Jesteś z nich zadowolona? One są bardzo błyszczące? A z tego drugiego modelu - sztybletów jaki rozmiar posiadasz? Z góry dziękuję za odpowiedź i za pomoc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja te buty sprzedalam, bo ostatecznie stwierdziłam, że są za duże (zamówiłam 38, bo taki rozmiar noszę wszędzie). sztyblety kupiłam 37, mam 2 pary podobnych z Venezii z nowej kolekcji, wyższe i niższe. zrobię z nimi posta, bo to moje ulubione buty ostatnio. te z linka nie są lakierowane ale to błyszcząca skóra

      Delete
    2. I nie zamawiasz ich drugi raz? One były w poprzednim poście? Nie masz z nimi zdjęć?

      Delete
    3. nie wolałaś zwrócić ich z powrotem? sprzedawałaś na szafie? a jak je ogólnie oceniasz - pisałaś gdzieś pod notką, że są świetne

      Delete
    4. znalazłaś odpowiedni zamiennik dla tych butów? poszukujesz?

      Delete
    5. Laura, odpiszesz?

      Delete
    6. nie, bo już nosiłam a miałam chętną. są super. nie kupuję mniejszych, bo już jest na nie za zimno. a sztyblety - te w poście w różowym płaszczu a drugie takie, niższe: https://www.venezia.pl/sztyblety-p-9053-29-14.17.29.html?utm_source=adpilot&utm_medium=retargeting&utm_campaign=adpilot-retargeting

      Delete
  41. Przeszedł mój komentarz? Bardzo mi zależy na odpowiedzi

    ReplyDelete
  42. Lauro, czy kojarzysz jakas ksiazka Hrabala o jakims marzycielu? Gdzie glowna postac opisuje jako niepoprawnego marzyciela, albo siebie tak przedstawia? Prosze o odpowiedz, zalezy mi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. w większości książek Hrabala pojawiają się niepoprawni marzyciele, więc w sumie nie wiem którą masz na myśli

      Delete
  43. Mierzylam te spodnie z Mango,tkanina ujdzie.Ale są dziwnie skrojone,bardzo szeroka góra i nieproporcjonalnie wąskie na dole nogawki.Wygląda to nieciekawie.A też wpadłymi w oko...

    ReplyDelete
  44. odpowiadalas kiedys komus na komentarz o nawilzajacym tanim kremie? to byl jakis z ziaji? nie moge sobie przypomniec a nie chce przeszukiwac calego bloga, help! :(

    ReplyDelete
  45. Oglądając Twoje zdjęcia zwróciłam uwagę, że masz bardzo ładną cerę, taką ,,bezproblemową' jak ja to mówię:d jak o nią dbasz? masz jakiś faworytów spośród kosmetyków do pielęgnacji cery?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie w żaden specjalny sposób. nawilżam kremem Clarins HydraQuench

      Delete
  46. W jaki sposób dbasz o cerę?

    ReplyDelete
  47. najlepsza ksiazka hrabala? bo chcialabym przeczytac;) z gory dzieki Lorka

    ReplyDelete