7/01/2013

Thunder Blond laurel sweat


Thunder Blond crewneck, Zara shorts, MUMU bag

42 comments:

  1. piękne miejsce na zdjęcia !!!

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  3. Ten las jest boski! Jakie bokeh piękne;D
    Zachwycasz za każdym razem;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. czarne Birkenstocki ale i tak nie było widać w paprociach

      Delete
  5. jak zwykle świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. Wybierasz się na openera?

    ReplyDelete
  7. Twoja torebka mumu to model madame?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, to ta: http://www.shwrm.pl/ona/akcesoria/torby-i-torebki/20563_mumu-madame-p.html

      Delete
    2. dziękuję bardzo za odpowiedź. ja właśnie zastanawiam się nad saffiano regina, także w czerni. pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  8. jaki jest rozmiar tej bluzy? ;>

    ReplyDelete
  9. BLK!? jak to, jakim cudem, na stronie nie ma info o wprowadzeniu do sprzedaży
    chyba jestem zacofany

    ReplyDelete
    Replies
    1. będzie w sprzedaży chyba tego lata, póki co dostalam sample :)

      Delete
    2. o nieeeee, zawsze bylam pewna, ze blk to perfumy i sa takie ekstra, bo sa czarne i wygladaja jak piciu. CHYBA JESTEM ZACOFANA BARDZIEJ NIZ KOLEGA WYZEJ XD TERAZ JUZ NIC NIE JEST TAKIE JAK WCZESNIEJ

      Delete
  10. to wygląda jakbys zalozyla spodnice do tej bluzy...slabo :(

    ReplyDelete
  11. Laura, zastanawiam się nad zakupem tej kurtki skórzanej, co o niej myślisz? Bardzo mi zależy na Twojej opinii ww.zara.com/pl/pl/kobieta/kurtki-i-marynarki/luźna-skórzana-kurtka-c436097p1048293.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laurka dopisz jedno "w" z przodu,bo ktoś z prędkości źle link skopiował ^^

      Delete
    2. aa, nie zauważyłam! :) ale już mam poniżej

      Delete
  12. świetne zdjęcia. wyglądasz cudownie

    ReplyDelete
  13. Laura, ten link do kurtki powinien działać
    http://www.zara.com/us/en/woman/blazers/oversize-leather-jacket-c437599p1048293.html

    ReplyDelete
  14. Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam:-)

    ReplyDelete
  15. Jesteś rewelacyjna.

    ReplyDelete
  16. zdaję mi się ze kiedyś wspominałaś cos o wylocie do USA ? ze łatwisz wizy itp... i co z tym ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałam jechać na work&travel do stanów ale koleżanka się rozmysliła i też to olałam

      Delete
  17. Wspaniała bluza! Niby nic, a jednak diabeł twi w szczegółach :)

    btw, gdzie kupiłaś blk?

    ReplyDelete
  18. Hej gdzie i kiedy udało Ci się kupić te spodnie w zarze? polowałam na nie, szukałam na wyprzedaży w całym Krakowie i nigdzie nie spotkałam;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. w Silesii - ktoś chyba zwrócił, bo nagle w czwartek pojawiła się 1 para, także zaglądaj :) a ekspedientki mi mówiły, że z przecenionych rzeczy też przychodzą dostawy

      Delete
  19. Lora, Twoje zdjęcia z postu na post wychodzą coraz to ładniejsze, brawo! powiedz mi, czy to kwestia opanowania instrukcji czy po prostu intuicyjne cykanie fot? uzywasz photoshopa? wlasnie zakupilam nikona i ciekawi mnie, ile czasu zajmie mi dojscie do mniej wiecej takiej jakosci, jaką widzę u Ciebie na blogu:)) pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! :) to wszystko zależy od światła, ja zmieniam tylko wartość przysłony - czasu naświetlania i innych funkcji do tej pory nie ogarniam. jeżeli chodzi o zmianę kontrastu/nasycenia itp. to używam takiego prostego programu IrfanView a photoshopa nie ogarniam, mam jakąś starą wersję i używam do zmniejszania zdjęc, bo tylko tam nie tracą mi na jakości

      Delete
  20. oglądać Ciebie to sama przyjemność :)))

    ReplyDelete
  21. LOL trzeci dzien w tej samej bluzie :)

    ReplyDelete
  22. doskonale!
    uwielbiam Cię w każdym możliwym wydaniu!


    love,
    jesuswannatouchme.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jak smakujeta woda? Zawsze miałam przed nią opory, kojarzyła mi się ze smołą :D

    ReplyDelete
  24. Lora,zrób fotki we włochatej bluzie...I białych sandałkach z Aldo.Uwielbiam cię w sukienkach,nie masz jeszcze tam jakiejś zachomikowanej?:)A teraz dobra rada:)jak idziesz w plener do lasu,bierz dwa zestawy do torby,zanim komary się zorientują zrobisz kilka zestawów za jednym zamachem:)

    ReplyDelete