12/27/2012

we are all born marked for evil


po Świętach... cudowny czas spędzony z najbliższymi, jestem pełna energii! zajęcie na dzisiejszą noc, po tylu kawach i tak nie zasnę, ostatnio wróciła miłość do Baudelaire'a. jutro wyprzedaże. pewnie każdy z Was ma już swój % cel! u mnie tym razem buty. jestem przerażona widząc jak niewiele z interesujących mnie rzeczy zostało na stronie Zary, coś czuję, znając swojego pecha, że nie dorwę jutro żadnej z rzeczy, które miałam na oku, tym bardziej, że noszę chyba najpopularniejszy rozmiar buta - 38 i wyjdę z reklamówką z butami letnimi ;'( i swoją drogą, tak dzisiaj spojrzałam - bardzo Wam dziękuję za stale rosnącą liczbę czytelników na Facebooku. jest mi niezmiernie miło, że chętnie tutaj zaglądacie! :)

21 comments:

  1. Lorko, mogłabyś podesłać mi zdjęcie Twojego tatuażu, tego napisu "nezny barbar"? o ile dobrze pamiętam, robiłaś go chyba na przedramieniu? niedługo wybieram się do studia, zastanawiam się ciągle nad miejscem wykonania dziary i to przedramię właśnie mnie kusi, mniej więcej takie samo jego położenie, jak Twojego ;)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam baudelairea, chociaz moje pierwsze zetknięcie z nim było raczej nieciekawe.

    ReplyDelete
  3. chciałabym dorwać te kowbojki z Zary ... do ilu procent dochodzą wyprzedaże w pierwszej turze ?

    ReplyDelete
  4. wyprzedaże dzisiaj 27 czy miałaś na myśli jutro-28?;)

    ReplyDelete
  5. Czytałam to co pisałaś wczoraj o koszyku w zarze. Jezeli jest napisane, że produkt niedostępny, to został właśnie wykupiony, miałam tak z torbą, w koszyku rzeczy mogą leżeć góra 15 minut


    Moncz.

    ReplyDelete
  6. pisz Laurix jak tam łowy ! :*

    ReplyDelete
  7. http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pullandbearpl/pl/pullandbear/359505/2004531/TRENCH%2BZ%2BR%C4%98KAWAMI%2BZE%2BSZTUCZNEJ%2BSKORY co sądzisz? : )

    ReplyDelete
  8. Lauro, błagam ratuj! Jesteś moją ogromną inspiracją modową i zaraziłaś mnie miłością do pięknego minimalizmu. Może pomyślisz nad jakimś postem z inspiracjami na sylwestra, bo idę na 'imprezę na sali', jakkolwiek wieśniacko to brzmi, i nie mam KOMPLETNEGO POJĘCIA co założyć... Może taki post pomógłby jeszcze jakimś twoim miłośniczkom, które mają podobny do mojego problem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogę zrobić coś takiego, poprzeglądam strony :)

      Delete
  9. i jak tam polowanie na wyprzedażach? :)

    ReplyDelete
  10. Jezu! To mój pierwszy komentarz na jakiś blogu, ale piszę, bo sama jestem fashion victim, więc drogie girls jeśli nie ma tego na co polowałyście na stronie Zary w dziale z wyprzedażami to sprawdźcie jedno wyżej w dziale Nowa Kolekcja. Buty na które się czaję Zara wprowadziła na początku listopada, więc grzecznie czekałam do dzisiaj, a tu masz babo placek one i inne, które mi się podobają, a na pewno nie są nową kolekcją, bo mają już z dobre 2 miesiące są właśnie w dziale Nowa Kolekcja, wiem, że to nie to samo co z działu wyprzedaży no ale cóż, ja moje zamawiam mimo braku przeceny tak się napaliłam ;) Wszystkiego dobrego!

    ReplyDelete
  11. L, wiesz może skąd można zamówić rzeczy z Mozcau by Justin? bo ich strona nie działa, więc nie wiem.. a już sie napaliłam na koszulkę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.shwrm.pl/marki/mozcaubyjustin-b.html

      Delete
  12. http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/bershkasales/160506/2011501/Buty%2Bna%2Bkoturnie%2BBershka%2Bz%2Bpodwojn%C4%85%2Bklapk%C4%85 O cholera! fajne.. ale szkoda, ze nie skórzane

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie podobają mi się ostanio kompletnie buty z okrągłymi przodami

      Delete
  13. A czytałaś "pamiętnik" Baudelaire'a ?? :)

    ReplyDelete
  14. ah, ty masz takie piękne czernie tutaj, na głowie i w ciuchach, a do tego dokładasz kontekst czarnej głowy cudnego Baudelaire'a. coś czuje, że będę wracać.

    ReplyDelete