10/31/2012

such a perfect morning with Michael Myers


dzisiaj Halloween, uwielbiam to święto, jako dziecko zawsze ubolewałam nad faktem, że nie obchodzi się go tutaj tak hucznie jak w Stanach, czy w Wielkiej Brytanii, w sumie to do tej pory ubolewam, i ubolewać będę. dzisiaj tradycyjnie zacznę moją ukochaną serię 'Halloween' Moustaphy Akkada (jedyną słuszną, wersja Roba Zombie to jakaś gigantyczna pomyłka), na obiad zupa dyniowa z prażonymi pestkami dyni i mleczkiem kokosowym. zaraz zbieram się po kostium a później wybieramy się na Halloweenową imprezę! strój z posta: Zara od stóp do głów
muzyczka na dziś: http://www.youtube.com/watch?v=gqXPV6onzU0

45 comments:

  1. gdzie jest taka impreza w kato? chyba nie POPOPOMKAAA

    ReplyDelete
  2. co adziisz: http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/33/26/50/2733265043 ??

    ReplyDelete
  3. do jakiego kluby wybierasz sie w kRk?

    ReplyDelete
  4. podasz linka gdzie można oglądnąć tę wersję?

    ReplyDelete
  5. z czego uczyłaś się na koło z Wstępu do Filozofii, czy filozofii starożytności?

    ReplyDelete
  6. ale focie kostiumu to pokażesz co ? :D

    ReplyDelete
  7. prosimy o zdjecia kostiumu. ; >

    ReplyDelete
  8. za co sie przebierasz? ja nie mam pomyslu a gdzies sie dzis wybieram od paru dni biegam za jedna rzecza ale nigdzie nie ma , zdradzisz za co sie przebierasz? piekna jestes, te buty sa boskie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. prosze odpowiedz mi, mega bys mi pomogla,

      Delete
  9. o jeny, ten płaszcz to tragedia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam sie, troche tandetny. az dziwne, ze Ci sie podoba. ale jesli tak, to nam nic do tego. ; )

      Delete
  10. Lora, dodaj potem jakiś post z tej imprezy! na pewno będziesz wyglądać zabójczo <3

    ReplyDelete
  11. a dynię wycięłaś? ja swoją przed chwilą skończyłam ;) też trzaskam dzisiaj "Halloween", dwie pierwsze części, ale wcześniej "Nightmare before Christmas" <3

    ReplyDelete
  12. cześć, manekinie! perfekcja.

    ReplyDelete
  13. co mialas pod plaszczem? ten plaszcz to nowszy nabytek? nowa kolekcja? jaka cena? planujesz jeszcze zakup innego okrycia na zime? w czym bedziesz jeszcze chodzic?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesli sie nie mysle to mam taki sam plaszcz, tylko jasny i kupowalam go rok temu

      Delete
  14. Laurka, jaki rozmiar masz z tych butów?

    ReplyDelete
  15. ten plaszcz to taki przejsciowy jest, jesienny bardziej nie? kurde szukam czzegos cieplego na zime Laura masz jakies pomysly ??

    ReplyDelete
  16. aaa btw dodawaj wieecej zdjec! niemozliwe ze zawsze robisz 1 czy 2! jestes taka ładna! :)

    ReplyDelete
  17. Ja szczerze nie jestem za obchodzeniem hallowen ;)

    ReplyDelete
  18. 1. Pierwsze slowa posta - natychmiastowe skojarzenie z piosenka "witaj w halloween" z Miasteczka Halloween, mojej ulubionej animacji w historii z reszta. :-) Nie moge sie doczekac frankenweenie!
    2. Piekny plaszczyk!
    Za co sie przebralas?

    ReplyDelete
  19. http://2.bp.blogspot.com/-D55x8TGrjoI/UHWdJHFcv2I/AAAAAAAAHHo/Of8mTsl1cWc/s1600/01.jpg prosze cię, powiedz mi, jak podwinęłaś te nogawki? wiem, że dawałaś link do filmiku, ale nie moge go znaleźć.

    ReplyDelete
  20. Lorka, podoba Ci się ta sukienka? http://www.asos.com/Just-Female/Just-Female-Asymmetric-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2538991&cid=8799&Rf900=1465&Rf-200=4,3,33,2&sh=0&pge=1&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

    ReplyDelete
  21. STOSOWAŁYŚCIE MOŻE RevitaLash Advanced, albo Revita.EPS NA POROST RZĘS?? MOŻE KTOŚ SIĘ PODZIELIĆ OPINIĄ CZY PO SKOŃCZENIU KURACJI EFEKT SIĘ UTRZYMYWAŁ??

    ReplyDelete
  22. powiem szczerze: ciekawsze od Twojej notki są komenty. skąd Ty masz takich fanów?:D
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. czy wiesz moze czy te płaszcze są w zarze teraz? cudny!!

    ReplyDelete
  24. Jakie blogi najczesciej odwiedzasz?

    ReplyDelete
  25. Można wiedzieć ile masz wzrostu? :)

    ReplyDelete
  26. podoba mi się twoje oryginalne wyczucie stylu.
    + za ten outfit, a w szczególności za płaszczyk.

    ReplyDelete
  27. MOGŁAŚ BY PODESŁAC LINK DO TYCH SPODNI?

    ReplyDelete
  28. http://www.photoblog.pl/yourfutureclothes/


    zapraszam, ubrania na sprzedaż w atrakcyjnych cenach :))

    ReplyDelete
  29. Ja tez studiuje filozofię 5 rok na uł Jakiej farby używasz do farbowania włosów? Ja jestem naturalna blondynka ale od dawna mam ochotę na zmianę koloru na ciemny.

    ReplyDelete
  30. tylko Zara i Zara, nudno tu

    ReplyDelete
  31. I am actually glad to read this blog posts which consists of tons
    of valuable information, thanks for providing these statistics.
    my site: custom titanium ring

    ReplyDelete