7/09/2012

you will never be as young as you are right now


robiąc porządki na dysku natrafiłam na foldery ze zdjęciami z ubiegłorocznego wyjazdu do Pragi, uwielbiam je, zamieszczam kilka jeszcze nie publikowanych. w te wakcje również mam w planach czeski trip, chciałabym odwiedzić m.in. Kersko - wybrać się na grób Hrabala, szpital w Kuks - pałac hrabiego Szporka - niesamowita barokowa architektura - miejsce, w którym dzieją się 'skarby świata całego' a na koniec Nymburk i pozostałości browaru - miejsce, w którym wychowywał się Hrabal ('taka piękna żałoba', 'postrzyżyny')

115 comments:

  1. a masz w ogóle dziurki w uszach? nie widziałam cię nigdy w kolczykach, ani real ani na zdjęciach a w sieci śledzę cię od chyba zawsze. kolczyki piękne, takie surowe, widzę je z białym t-shirtem. i zrobiłaś mi chętkę na HP!

    ReplyDelete
  2. kupiłas te spodenki z misbhv? czekam na fit z nimi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. NIE, to znaczy myślałam, że tak, ale nie, kliknęłam kup teraz wypełniłam dane, blabla i nie było info, że trzeba płacic od razu, miałam akurat puste konto a nie chciało mi się gnac do wpłatomatu, pomyślałam, że dane są na mailu, wchodzę po dniu czy dwóch i szukam maila z odnośnikiem do zapłaty a tutaj nie ma a na stronie już same L! trzeba płacic od razu, tak dla informacji. teraz czekam na dostawę :< na pewno będzie. kupiłam sobie inne na pocieszenie!

      Delete
  3. mozna wiedziec gdzie kupiłas te kolczyki?

    ReplyDelete
  4. http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/50109551/298088/1234002/Sanda‎ł‎y%2Bna%2Bobcasie%2Bz%2Bpleksi
    jak Ci sie podobają?

    ReplyDelete
    Replies
    1. są IDEALNE, dlaczego ten obrzydliwy kolor?!?!?!?!

      Delete
    2. też teraz czytam ten rozdział :D

      Delete
  5. te kolczyki bardzo w stylu M M Margiela, świetne są!

    ReplyDelete
  6. O jej, cudowne zdjęcia;) Uwielbiam ciasny kadr;) Na dodatek ta architektura;) Pięknie;P)
    Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jakie strony badasz przy porannej kawie piekna? tylko fb?

    ReplyDelete
  8. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21243390

    Przepraszam Laura za spam, ale naprawdę jestem zdesperowana ;c

    Btw.jestem w szoku, że u jubilera można znaleźć taką piękną minimalistyczną biżuterię bez cyrkonii i innych zawijasów, super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. powodzenia ze ktos ci to kupi hahaha,jeszcze za taka cene hah

      Delete
    2. trzeba się cenić! a tak serio, to dzięki za sugestię, przemyślę te ceny :).

      Delete
  9. http://luthieenn.blogspot.com/ nie chodzi mi o tresc a o wygląd-wierna kopia twojego,sukcesywnie zmieniana, brakuje jeszcze umiejętności wyśrodkowania gadżetów w kodzie html i jak 2 krople wody :D

    ReplyDelete
  10. czemu kolor tych sandałów jest wg Ciebie okropny? ;P kurde widze Cię w tych sandałkach, jakis hmm elegancji prosty ficik i byłoby pięknie wiesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nienawidzę tego koloru! zaraz obok pomarańczowego, zielonego i fioletowego (ubrania)

      Delete
  11. Laura te szare dresowe spodnie z Bershki-jaki rozmiar wziąść?Jak one wypadają?Zastanawiam się czy nie lepiej kupić o rozmiar większe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nogi/tyłek wąskie ale w pasie są mega szerokie

      Delete
    2. babcia mi zwezila w pasie, bo masakra byla z nimi..

      Delete
  12. http://allegro.pl/asos-zlote-tenisowki-na-platformie-rozm-36-i2414664710.html a co myslisz o takich tenisowkach?

    ReplyDelete
  13. Ta filiżanka jest cudna, już po raz kolejny mnie urzeka. Mogę wiedzieć skąd Ty/Twoja mama ją przygarnęłyście?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ona była kiedyś w jakiejś kawie gratis w zestawie, moja ulubiona i o dziwo nie zrobili żadnych napisów z firmą na niej

      Delete
    2. nescafe <3 też mam

      Delete
  14. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m670ug4xTF1qzabkfo1_1280.jpg <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, miałam dokładnie to w planach jako cover mojej dziary na biodrze ;) piękne

      Delete
    2. alee piękny!<33 wiem że to herb i związany z harrym;p ale co to dokładnie za herb?

      Delete
    3. no wiesz co! herb Hogwartu

      Delete
    4. hahaha masz 21 lat i chcesz sobie wytatuować motyw z książki dla dzieciaków... i daruj sobie pisanie, że HP to zajebista książka dla dojrzałych ludzi i można w niej upatrywać sensu istnienia bla bla bla RZYGI

      Delete
    5. albo tego nie czytałaś albo jesteś totalnym cwiercinteligentem, który sam przed sobą chce udawac przesadnie dojrzałą, z tej książki się nie wyrasta, beka z takich jełopów

      Delete
    6. Buahaha, abstrahując już od patetycznych tekstów związanych z "ponadczasowymi treściami zawartymi w HP", mam pytanie: jaka jest granica wiekowa, za którą ma się już zainteresowania godne wytatuowania? Logo ulubionego zespołu, albo (bez urazy) cytat związany z Twin Peaks jest OK, bo to się lubi jak jest się dorosłym (a i to niekoniecznie), a Gwiezdne Wojny i Harry - to siara, bo to książka dla dzieci, a DOROSŁY I POWAŻNY człowiek nie może lubić czegoś "dla dzieci", co? :) O, albo cytat z ulubionego filozofa (z którego zna się tylko ten cytat), lub z nadętej książki Pałlo Koeljo - to dopiero dorosłe zainteresowania, które WOLNO (żeby dojrzali i poważni ludzie się nie obruszyli ;)) i warto tatuować. :)
      Przydługo wyszło, ale Harry'ego zawsze, niczym Rejtan drzwi, własną piersią zasłonię!

      Delete
    7. 21:02 - ALE IDIOTKA

      Delete
    8. no dokładnie, ze startu brzmi jak ten najgorszy typ ludzi, którzy zaczytują się w MONDROŚCIACH tego knuta Palo Koelo, którzy czytają te spierdoliny, ten skrajnie żałosny pseudointelektualny bełkot, tę grafomanię i myślą sobie OJEJ ALE JA MONDRE POZYCJE CZYTAM OH NIE JAKIEŚ HARRY POTTERY (bo o to, że czytasz klasykę czy dobrą literaturę piękną Cię nie posądzam, ludzie, którzy tykają się takich książek raczej mają mózg, Ty brzmisz jak zbuntowana 16, precz z rzeczami dziecinnymi i tak dalej) hop hop hop do alchemika!!!!!!!1111! heheh

      Delete
    9. buhaha juz tak nie najezdzaj na paulo bo sama kiedys czytalas, zreszta uslyszalas kilka opini od ludzi i teraz przesadnie w tym brniesz jaki to on pseudointelektualny itp itd rzygac mi sie chce na ta mysl jak mozna az tak najedzac na kogos bez powodu,a jak ty tworzysz cos - czyli stylizacje i ktos powie ze masz odstajacy wlosek to poruszasz niebo i ziemie buhahaha,poza tym lepiej czytac paulo niz nie miec innego zainteresowania niz HARRY POTTER ,niedlugo papier toaletowy sobie z nim kupisz.

      Delete
    10. 21:58 o kurwa HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAh

      Delete
    11. no Laura nie masz innych zainteresowan niż Harry Potter i na dodatek tylko tak udajesz, że nie lubisz PałeloKojejlolodoo a tak naprawdę znasz teksty na wyrywki! chuj tam z resztą Twoich ulubieńców. Paolo górą

      Delete
    12. matko, a ja tylko chcialam wrzucic zdjecie dziary, niesamowite co tu sie dzieje...

      Delete
    13. jak można hejtować HP? bożena, bożena, co to za czasy nadeszły! HP to jest zajawka na całe życie i NIE ROZUMJĘ, jak można w ogóle go porównywać do pseudopatetycznego, grafomańskiego Coelho pierdolącego o sprzyjaniu Wszechwświata? sorry memory, ale gdy mam czytać jego wypociny, zbiera mi się na mdłości, tymczasem Harry jest najlepszy w chwilach zwątpienia! nawet odniosłam się do niego na jednym z egzaminów i chyba dzięki temu między innymi zaliczyłam; wszyscy ci hejterzy powinni wziąć też pod uwagę to, że te wszystkie ohydne bachory zamiast siedzieć całe życie przed kompem zaczęły czytać ;) Lorka, czekam aż któryś z anonimków zacznie pisać tutaj o satanistycznych motywach w HP... btw ten temat był poruszony na jednym z wykładów, na którym byłam c;

      Delete
  15. Ostatnio mysle nad kupnem takiiego peelingu/maseczki japoński ryż i sake z Avonu i nie wiem czy kupic,używałas kiedyś kosmetykow z avonu?polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kosmetyki z Avonu jak i z Oriflame'u to wg mnie najgorsze gówno pod slońcem, albo zero efektu albo pożoga na twarzy, to już lepiej myc samą wodą niż tymi paściami a tę maseczkę o której mówisz akurat miałam wątpliwą przyjemnośc przetestowac i oprócz ładnego zapachu - nic

      Delete
    2. akurat te sciagane maseczki i ta blotna sa okej, niezle wyciagaja syf wszelaki tylko ze trzeba je trzymac az do calkowitego zaschniecia. inna sprawa ze smierdza wódą i trzeba szybko natluscic po nich skore

      Delete
    3. avon się polepszył, kiedyś to było gówno, teraz są tam naprawdę dobre kosmetyki (niektóre). jest kilka podkładów za 30-40 zł, które dorównują tym za 100+

      Delete
  16. możesz przeskalować rozmiar w gimpie, a potem wybierać 'oryginalny rozmiar' :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to wiem, ale wtedy zdjęcia są nierówne, bo nie każde jest tego samego rozmiaru/rozdzielczości a nie jestem w stanie zmniejszyc/zwiekszyc na dokładnie ten sam rozmiar każdego z osobna, myślę, że to bardziej coś w kodzie html - gdzieś trzeba wpisac wartości dla 'bardzo duży' ale nie wiem gdzie :D

      Delete
  17. wie ktoś może co to za czcionka ? http://data.whicdn.com/images/11160657/tumblr_lmxfb9Se6f1qzabkfo1_400_large.jpg

    ReplyDelete
  18. David Cerny to jeden z moich ulubionych rzeźbiarzy, poza Niemowlętami na wieży telewizyjnej największe wrażenie w Pradze za każdym razem robi na mnie Koń w Pałacu Lucerna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taaak, a na nim święty Wacław, przekomicznie to wygląda w tym secesyjnym wnętrzu. Czesi mają dystans, w Polsce by to raczej nie przeszło! byłby pewnie pod koniem zlot a'la Krzyż

      Delete
    2. też tak myślę, może kiedyś... :)

      Delete
  19. Laurko powiedz ,umieram juz z ciekawości;( jak zwracają się do ciebie przyjaciele,znajomi i rodzina?;d

    ReplyDelete
  20. Mam dwa kilometry do granicy czeskiej. Czesi to spoko ludzie, w ogóle uwielbiam te miejsca, klimatycznie tam jest.

    ReplyDelete
  21. hej, mam takie pytanie-próbowałam dzisiaj zawiązać bandamkę na głowie w ten sposob z teledysku, i wyszly mi z boku takie 2 rozki, jak je schowalas? jesli wiesz o co mi chodzi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcisnęłam je do środka, a co innego można by z nimi zrobic

      Delete
    2. "w ten sposób z teledysku" ttaaaa lepiej tak powiedziec niż "w ten sposób jak ty" zeby nie byo,ze zgapiasz nawet jak jestes anonimowa,już chyba setna osoba, która po Laurze tak wiąze, o teledysku nie miałas pojęcia pewnie gdyby nie dała linka aahahahah a tereaz nagle "jak na teledysku"

      Delete
    3. wlasnie tak jak na teledysku. nie zesraj sie. :)

      Delete
    4. ale macie problemy naprawde...

      Delete
    5. nie zesraj sie, po to ten blog jest żeby czasem sobie spojrzeć i ewentualnie zrobić coś tak jak ona. nie mówię o totalnej kopii, za to Ty pewnie wchodzisz tu, potem idziesz do sklepu i mówisz: 'a nie kupie tego bo bede wygladac jak laura'. beka

      Delete
    6. no dokładnie, też myślę, że po to są blogi modowe żeby sobie coś od czasu do czasu podpatrzeć

      Delete
    7. haha o który teledysk chodzi?;D

      Delete
  22. Zdradź proszę, jakiej odżywki używasz, aby włosy się tak nie puszyły (szczególnie końce) ?

    ReplyDelete
  23. Czytałąs biblię Laveya?Jakie wrażenia ?...

    ReplyDelete
  24. i co Lorka zapisałaś się na siłkę? :)Ja chyba kupię,karnet,nie ma zmiłuj hah

    ReplyDelete
  25. http://www.bloggerplugins.org/2010/12/how-to-post-large-images-in-blogger.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jeszcze nie jest to o co mi chodzi. to musi byc gdzieś w głównych ustawieniach a nie w edycji notki, tutaj musiałabym wpisywac rozdzielczośc każdego obrazu z osobna a mi chodzi o to żeby hmm, one automatycznie się skalowały ale żeby szerokością automatycznie zajmowały całe pole notki jak kliknę 'bardzo duży'

      Delete
  26. http://www.sequinshoes.pl/uploads/images/$T2eC16RHJIkE9qU3kV7vBP811UnT9g~~60_3.jpg ładne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. what the hell hahahahaha, karykatura Louboutinów... ale chcieli dobrze

      Delete
  27. dlaczego sprzedajesz te buty z deeze? juz ci się nie podobają?

    ReplyDelete
  28. Laura,czy tacy typowi dresy,jakieś 'blachary 'tipsiry,JP itd.komentowały to jak wyglądasz ,jakieś głupie teksty kierowali w twoją stronę ?

    ReplyDelete
  29. Już nie wiem gdzie mam szukać ,więc może ty mi pomożesz=gdzie mogę np na allegro kupic przedłużane treski w kolorze mocnej czerwieni??

    ReplyDelete
  30. dziwi mnie trochę Twoje uwielbienie Harrego Pottera. Interesujesz się naprawdę dobra, ambitną literaturą/filmem, masz ogromną wiedzę w tej kwestii, a tu zaczytujesz się enty raz w infantylnej książce o czarodziejach jakby nie było.. dla dzieci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie chce mi się juz tego nawet komentowac. myslisz, ze jeden typ literatury wyklucza drugi i jest gdzieś cienka czerwona linia, to tak, a to nie, bo dla dzieci? kolejna łaknąca bycia odbieraną jako czlowiek poważny, który nie zaprząta sobie głowy GŁUPOTAMI? to książka mojego dzieciństwa i za każdym razem wracam do niej, i będę wracała, z takim samym zapałem

      Delete
    2. Nie wiem, czemu ludzie nie ogarniają, że dobra literatura jest dobra niezależnie od tego do jakiej grupy jest kierowana. Jest mnóstwo książek "dla dorosłych", które są napisane gorzej niż Tłajlajt, a do Harry'ego nawet nie mają startu. A patrząc od drugiej strony: baśnie braci grimm są literaturą baardzo hardkorową, gdzie i mając jakieś tam pojęcie o świecie, człowiek nie raz się za głowę złapie nad stopniem pojebania tego wszystkiego, a przecież bajki są TYLKO dla dzieci.

      Delete
    3. dokładnie #2 w sumie niepotrzebnie wdajemy się w dyskusję, ja chyba się nigdy nie nauczę, jeżeli ktos już napisal takie coś to znak, że chocbyś na glowie stanęła to nei trafisz, nie wytłumaczysz, grochem o ścianę

      Delete
    4. ooo, baśnie braci Grimm zdecydowanie nie są dla małych dzieci c; w ogóle słyszałam, że ich pierwotne wersje były bardzo brutalne, to z czym mamy do czynienia dzisiaj to bardzo okrojona wersja tych oryginalnych c; czytałam stare wydanie, niektóre baśnie są naprawdę hmm, bezwzględne

      Delete
  31. mmmm paczta coznalazłam :D http://1.bp.blogspot.com/-MUrrqC4C-i4/T7fmTBzprLI/AAAAAAAABMo/qbCC4zHiMMc/s1600/tumblr_lpxr2gvI2k1qhq59bo1_500_large_large.jpg , http://2.bp.blogspot.com/-ffoDXFMPC-U/T7fmVFTi-KI/AAAAAAAABNE/hFJPlPHLdPc/s1600/tumblr_ls557eR4bZ1qfdhs0o1_500.jpg <33

    ReplyDelete
  32. Lorkaa ładna?http://www.restyle.pl/product-pol-713-Czarna-damska-bokserka-Ariel-zbuntowana-mala-syrenka.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem co gorsze, ten straszny top czy to coś w nim

      Delete
  33. http://www.youtube.com/watch?v=NwcnujxGBhY

    coś pięknego na dzisiejszy wieczór. mam nadzieję, że Ci się spodoba!... :*

    ReplyDelete
  34. podaj proszę nick sprzedawcy z allegro, który ma końcówki butów z poprzednich kolekcji

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale on nie sprzedaje końcówek butów to byla pojedyncza para

      Delete
  35. zauważyłam że masz taki sam model laptopa (instagram) chciałam się zapytać czy czasem ci się nie przegrzewa i samorzutnie wyłącza? jak sobie z tym radzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten laptop to jedna wielka pomyłka, haha, muszę go trzymac na książkach najczęściej, bo się przegrzewa mimo, ze był w naprawie, lewy przycisk touchpada uszkodzony ale sama nie wiem jaki nowy bym chciała, niby MacBook ale biedne parametry strasznie ma ten mały biały MB pro, na pewno jakiś biały, może Sony Vaio

      Delete
    2. jeśli to Toshiba (na zdj ciężko poznać) to ja mam swojego już rok i właśnie ostatnio od trzymania na kolanach sam mi się pierwszy raz wyłączył z przegrzania, ale to była moja wina akurat. najlepiej po prostu zainwestować w podkładkę chłodzącą

      Delete
    3. sony vaio to dziadostwo!

      Delete
    4. są nowe maki z super wyświetlaczami, polecam air super cieńkie i lekkie!

      Delete
    5. Vaio to tez pomylka, ja mam wiecznie problem z monitorem (tez byl w naprawie, kiedy wrocil, okazalo sie, ze zjebali mi obudowe) a kolezanka ma inny model nieco i non stop wariuje jej wiatraczek... jedna wielka tragedia

      Delete
    6. Polecam Toshibę Satellite, laptop jest świetny, sam się nie wyłącza, mam go już 3 lata i pięknie chodzi. Windows 7 cudo, wygodny Windows Media Center plus można podpiąć kabel od telewizora i tv Ci śmiga na laptopie, bardzo przydatny lapek.

      Delete
    7. co do komentarzy, że Vaio jest chujowy - już takiego biadolenia nie biorę pod uwagę, jak kupowałam laptop zrezygnowałam z Maca bo milion twarzy gdaczących, że HP super, że jakościowo, że to, że tamto i żebym się zdecydowała co jak się okazuje jest gówno prawdą, biorę albo białego maka albo vaio, bo biały jest prześliczny i mam w dupie parametry czy opinie fachowców, bo źle na słuchaniu takich rad wyszłam, chociaż w najbliższym czasie i tak nie zmieniam, dopiero jakoś na zimę

      a ta Toshiba, jeżeli to jest też w białej wersji to moja koleżanka ma i bardzo ładny

      Delete
    8. Toshiba jest fajna, jest ładnie, elegancko wykończony, pracuje się na nim bardzo wygodnie, nigdy mnie nie zawiódł, w tym samym czasie mojemu tacie Fujitsu zepsuł się chyba sześć razy, nie mówię już o kasie wpakowanej w naprawę, a Toshiba śmiga idealnie. Jest też biała wersja, ale ja przyzwyczaiłam się do czarnej, polecam z czystym sumieniem, jak masz pytania odnośnie tego laptopa to pisz, ja mam wersję Satellite a660

      Delete
    9. co do samorzutnego wyłączania się laptopa- proponuję rozkręcić spód i wyczyścić wentylator, ja miałam ten sam problem, pomogło!

      Delete
    10. bo to powinno sie zrobic - wyczyscic wiatrak.. wiem ze pewnie nie z tego powodu chcesz kupowac nowy komputer, ale jakos tak .. teraz to zabrzmialo jakbys byla rozkapryszonym dzieciakiem, sama nie wiem, czemu. wybacz!

      Delete
    11. a mój vaio śmiga jak talala i jest najpiękniejszy na świecie <3

      Delete
  36. jak ubierasz się na MM?

    ReplyDelete
  37. Odnośnie poprzedniej notki.. w Pull and Bear są takie sukienki..
    Czarna,zabudowana pod szyja,bez rekawków ;)

    ReplyDelete
  38. wiem wiem ;p dodawałam tego posta w 5min przed pracą i nie skupiłam się nad tym co tam wypisuję ;p
    zdjęcia z Pragi świetne, 'byłam' tylko przejazdem i myślę, że wrócę na dłużej...kiedyś ;p
    A co do rozmiaru zdjęć ustaw sobie ręcznie rozmiar fot jakie chcesz dodać, a potem wstawiając je wybierz 'oryginalny rozmiar'. Ja np zmieniam sobie w jakimś programie rozmiar fot do 1032 pikseli i wyglądają tak jak widzisz. ;) pozdro 600!!!xD

    ReplyDelete
  39. aaa teraz widzę po komentarzach, że się powtarzam

    ReplyDelete
  40. Laura dużo uczyłaś sie do poprawki czy z matematyki?sama sie uczyłaś czy korki jakies?

    ReplyDelete
  41. Jestem zachwycona Twoim stylem. Zdradz proszę, ile masz wzrostu? :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  42. http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/czolenka/szpilki_zamszowe_6772_mint.html ładne?

    ReplyDelete
  43. Laura, tak sobie pomyslałam o tobie, jak zobaczyłam too :
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2479802637

    Moniaaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. będę zamawiac neonową Carharrt ale na radzie jest za gorąco na czapki

      Delete
  44. Ciebie te sandały nie obcierają? pytam o te z h&m. bo mnie z tyłu, i to strasznie.

    ReplyDelete
  45. a ja cię nie lofciam,bo od zeszlych wakacji mi ta Praga przez Ciebie chodzi po głowie:D i do teraz tam nie bylam. od poczatku wakacji zwiedzilam Bruksele ,Bratyslawe, Wieden ,a Praga czeka ! jade w sierpniu ( mam nadzieje,ze wypali ) GROUPON beka ! stwierdzilam,ze wole kilkudniowe tripy po stolicach europy niz 14 dni w turcji na plazyy all incl.<3 buzka;* i milych Hrabalowskich szlakow

    ReplyDelete
  46. jestem zainteresowana Litami ale przelew mogłabym zrobić dopiero za tydzień po wypłacie?
    wchodzi coś takiego w grę?
    caroline

    ReplyDelete
  47. Kup sobie podkladke pod laptopa :) nie bedzie sie przegrzewał
    Wiem, ze nie lubisz balerinek, ale ja uwielbiam ;)
    Chciałabym prosic o opini/ porade
    Chce kupic taka torbe z zary jak ty masz.
    Ta karmelowa, lakierowana.
    Teraz zastanawiam sie czy moge chodzic z czarnych/karmelowych balerinkach?
    jaki kolor kupic ?;*

    ReplyDelete
  48. Masz zajebiste koszulki z filmów :D Już dawno gdzieś je u ciebie spostrzegłam'-to te?http://f-ff.pl/images/KOSZULKI/kb1592.jpg i http://f-ff.pl/images/KOSZULKI/kb1588.jpg Fajnie się prezentują ;)

    ReplyDelete
  49. co sadzisz o takiej czapeczce? fashion? http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/84/17/86/2484178602

    ReplyDelete