7/25/2012

Praha / České Budějovice / Horažďovice


obiecywałam dużo zdjęć a jest ich bardzo niewiele - nawet nie miałam na to czasu, cudowny trip, zbyt bardzo byłam zaabsorbowana miejscami, ludźmi, piciem piwa i jedzeniem hermelinów... na szczęście za niedługo znowu odwiedzę moją ukochaną Pragę! dodaję pierdoły z kilku dni - praktycznie nie zabierałam ze sobą aparatu, więc niewiele tego jest, no ale... zawsze coś ;) co do sukienki, o której wielokrotnie tutaj wspominałam - zawsze mam szczęście - poplamiłam ją przed weselem i musiałam się ratować jakąś sukienką mamy, która kiepsko na mnie leżała no ale za późno już było żeby cokolwiek załatwić (chociaż nie wyglądało aż tak dramatycznie na zdjęciu, gdzie ją tylko mierzę i mam pod spodem spadający strój kąpielowy), także zdjęć praktycznie nie udało mi się zrobić no i outfit był jaki był ALE to akurat najmniej ważne, bo bawiłam się świetnie. teraz ostatni Staropramen i spać (poświęciłam się i przytargałam kilka butelek piw a już i tak byłam tak obładowana bagażami... jak emigrant z całym swoim dorobkiem)! W KOŃCU! padam z nóg!

65 comments:

  1. cudowna ta sukienka mamy! skąd jest?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama sukienka jest w porządku ale ja średnio w niej wyglądam. to jakaś starsza już kolekcja siostry Cruz dla Mango

      Delete
  2. http://allegro.pl/koszula-mgielka-zara-cwieki-kolnierzyk-diy-tusk-36-i2516955498.html

    http://allegro.pl/koszula-mgielka-zara-cwieki-kolnierzyk-tusk-misbhv-i2515975789.html

    co myślisz o takich koszulach, fajne? PONAWIAM PYTANKO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sklepach nigdzie nie moge znaleźć a żadnych lumpeksów nie mam u siebie w miescie ;(( ceny na allegro za takie koszule sa straszne, te sa w zasadzie przyzwoite bo 20 zł. + przesyłka to nie jest źle. myslisz, że do dresowych spodni bd pasować ta biała??

      Delete
    2. cwieki na kołnierzyku wyglądają okropnie no ale zawsze można odpczepic. no i szkoda, że nie ma krytych guzików ale ogólnie ujdzie ;)

      Delete
    3. dzieki za odp. przepraszam, ze tak męcze! :)

      Delete
    4. kiedys mowilas ze podobaja ci sie cwieki na kolnierzykach

      Delete
    5. gustowne kolce ładnie rozmieszczone... a nie jakieś marne płaskie i niedbale zainstalowane 2 cwieki, okropnie to wygląda

      Delete
  3. jakieś ćpanie w Pradze pewnie też było, nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. edigire - zawsze zastanawiam się po co ludzie piszą komentarze, skoro nie mają nic sensownego do powiedzenia...

      Delete
    2. absynt to nie narkotyk
      Laura przyznaj sie zarzucilas kwasa w Czechach? bo z tego co wiem tam jest legalny, tak samo jak kokaina

      Delete
  4. ale zgrabne nogi!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  5. Lauro jesteś przesympatyczną i mądrą dziewczyną. Zastanawiam się jakie motto życiowe Tobą kieruje i jak je interpretujesz. Pozdrawiam, Twoja czytelniczka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miło mi, że mnie tak odbierasz a motto... hmm, takie jedno jedyne? nie przychodzi mi nic do głowy a jak pomyślę znajdę milion

      Delete
    2. Nie musi być koniecznie jedno, może być milion :) Prosze zastanow sie bo jestem bardzo ciekawa :))

      Delete
    3. Na najblizszy czas sie nie doczekam ? :(

      Delete
  6. widać podobieństwo między Tobą a kuzynką, na tym zdjęciu w samochodzie ;)

    ReplyDelete
  7. o co chodzi z tym lwiątkiem na smyczy? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taki Pan ma zamiast psów czy kotów lwicę i pumę. normalnie chodzi z nimi na spacery tylko ogród ma okratowany

      Delete
  8. jesteś niesamowita, nie dośc, że jesteś ogromną estetką i zawsze perfekcyjnie łączysz ubrania, dodatki, nawet Twój blog jest taki "czysty" to jesteś wrażliwa na piękno, sztukę....od dawna wiem, że sie tym interesujesz i pisałas mature blebleble ale tak mi się teraz nasunęło. a wyglądałaś rewelacyjnie. biała sukienka mimo, że bardzo krótka zneutralizowana zabudowanym dekoltem a beżowa ma cudowny krój chociaż nie lubię Cię w tym kolorze.

    ReplyDelete
  9. Czym robiłaś zdjęcia? :)

    ReplyDelete
  10. bardzo dziękuje!
    nikon d40/iphone

    ReplyDelete
  11. powiem Ci, że wyglądasz naprawdę super! w sumie to bardziej podoba mi się ta sukienka, na której byłas na weselu niż tamta na górnym zdjęciu. jest idealna:)

    ReplyDelete
  12. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/c0.0.403.403/p403x403/534866_318534304902622_1249376691_n.jpg

    ELEGANCIK!

    ReplyDelete
  13. http://www1.pictures.gi.zimbio.com/Penelope+Cruz+Monica+Cruz+Penelope+Monica+4E7w6nZ2GCDl.jpg http://www3.pictures.gi.zimbio.com/Penelope+Cruz+Monica+Cruz+Penelope+Monica+i5lt2ZpWAL_l.jpg Penelope Cruz w niej :)

    ReplyDelete
  14. gdzie niby zle leży? idealnie na tobie leży. taki fason ze talii nie podkresla co widac tez u penelopki ale ogólnie super. powiedzialabym,ze lepiej niz biała,ktora notabene tez sie bardzo jaram, bo niczego nie uwielbiam bardziej niz małe proste sukieneczki.

    ReplyDelete
  15. Hej! Jak nigdy nie piszę komentarzy to teraz muszę! O fajki mi chodzi. Camele? A jeżeli nie to jakie? :D Pozdrawiam, Olka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Camele, chyba zwykłe lighty tylko po prostu w innym opakowaniu - spodobało mi się :)

      Delete
  16. pieknie wygladasz w tej sukience (nie mamy)! <33

    ReplyDelete
  17. co sądzisz o tej kurtce? -> http://9.s.dziennik.pl/pliki/2750000/2750369-nocna-gala-versace-w-h-m-882-660.jpg kobieta, która stoi po prawej stronie
    lub to http://www.stylistka.pl/img/artykul/5003/zobaczcie-pierwsze-zdjecia-z-kampanii-versace-dla-h-m_44571_5.jpg

    http://www.highsnobiety.com/news/wp-content/uploads/2011/10/versace-hm-mens-collection-0.jpg <-ta bardziej mi sie podoba ale nie dam 2 tysięcy hehehehehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mega mi sie podoba ta 2, w sklepie były w niskich cenach a teraz... ta pierwsza nie bardzo, mierzyłam ją nawet zimą, za krótka

      Delete
    2. *ale ogólnie ładna, jakby była w jakiejś okazyjnej cenie to bym pewnie wzięła

      Delete
    3. moja kol. ma rozmiar 40 na sprzedaż (ja nosze 36), wiec chyba powinna byc dobra? chce sprzedać z 300 zł. dużo?

      Delete
  18. Czym zasiliłaś szafę? Zdradź co nowego do niej przybyło :)

    ReplyDelete
  19. uhh, Laura you’re more than a superstar...

    http://www.youtube.com/watch?v=UznHTBZIa8E

    ReplyDelete
  20. http://static.shwrm.com/250111305070351/7a345eb213_square_m.jpg Laurka co sądzisz o tym woreczku? warto kupic?

    ReplyDelete
  21. podoba ci się któraś?
    http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2012-s/244423/860516/KOSZULA%2BWIERZCHNIA%2BMORO
    http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2012-s/244423/826590/KOSZULA%2BWIERZCHNIA%2BMORO

    ReplyDelete
  22. mogłabyś umieścić link hostelu/hotelu, w którym spałaś teraz lub w czasie poprzednich wizyt? z góry dziękuję.

    ReplyDelete
  23. Dlaczego nie widać już na Twoim profilu blogów, które obserwujesz? Zawsze to było zebranie tych co lepszych w jednym miejscu ;)

    ReplyDelete
  24. cześć, Lauro:)
    miałabym do Ciebie pewne pytanie...chciałam się "doradzić" ponieważ uważam Cię nie tylo za osobę z niezwykłym gustem, ale także za kobietę z KLASĄ i kulturą...
    zauważyłam, że na weselu wystąpiłaś w białej sukience... czy nie uważasz, że biały/kremowy/ecru jest kolorem zarezerwowanym dla Panny Młodej?
    zadałam to pytanie, ponieważ sama wybieram się na wesele w sierpniu i mam piękną kremową sukienkę-tulipanka z Zary, którą kupiłam w maju na chrzciny- planowałam ubrac ją także na wesele (z neonowo żółtymi szpilkami) jednak spotkałam się z krytyką- zarówno ze strony koleżanek, jak i rodziny...
    sama nie wiem... bo przecież nikt nie pomyli dziewczyny w skromnej białej sukience z neonowymi dodatkami z Panną Młodą, prawda?
    jeśli jednak to takie straszna fau pax, wolę kupić inną sukienkę...
    a jakie jest Twoje zdanie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm, sama nie wiem, w tym 'zakazie' chodzi o to, żeby nie wyglądac jak panna młoda, nie ubrałabym długiej białej/kremowej sukienki na pewno a taka prosta biała mała sukienka? nie ma szans żeby z panną młodą pomylic. wszystko wybierałam, załatwiałam na szybko ale chyba jednak lepiej iśc w innych kolorach, szczegolnie w polsce, gdzie ludzie lubią zwracac uwagę na takie w zasadzie mało ważne szczegóły

      Delete
  25. Laura, do jakiej karnacji wg Ciebie najbardziej pasują bardzo jasne blond włosy? btw. jesteś najpiękniejsza na świecie.

    ReplyDelete
  26. jade do pragi w niedzielę, co polecasz z jedzonka? jakie piwo jest smaczne? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje ulubione piwa Kozel, Pilsner, Gambrinus i Staropramen a jedzenie - jest taka piękna secesyjna restauracja, w której krecono scenę w Obslugiwalem sngielskiego króla no i moje ulubione miejsca - u Zlateho Tygra na ul. Husowej - Hrabal uwielbial tam chodzic, mają przepyszne jedzenie i chyba najbardziej urokliwa hospoda w jakiej byłam - u Cerneho Wola niedaleko muzeum narodowego, typowo czesko, ma sie wrażenie, że czas się zatrzymal - http://www.praskie-gospody.siec.com.pl/czarny%20wol.html

      Delete
    2. *ta restauracja jest niedaleko pomnika Husa, nie pamiętam nazwy

      Delete
    3. a jakie są ceny?

      Delete
    4. w restauracji drogo ale warto dla tego cudownego wystroju wnętrz a u Tygra i Wola ceny jak na Pragę bardzo przystepne

      Delete
  27. kiedyś pisałaś że robisz kolaz w picassie. możesz mi objaśnić co i jak? nie mogę do tego dojść

    ReplyDelete
  28. do każdego posiłku masz papierosa? ille dziennie palisz fajek?

    ReplyDelete
  29. hej, będę w czwartek w kato przed offem i chciałabym ogarnąć jakieś kluby/knajpy, polecisz coś w stylu krakowskiego pixela na przykład? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma tutaj fajnych klubów. ewentualnie knajpy na Mariackiej albo Jazz Club czy coś w ten deseń

      Delete
  30. Lauro nie obraź się, bo nie chciałam napisac tego złośliwie, ale moim zdaniem absolutnie nie powinno się zakładać białej sukienki na wesele. jest to kolor zarezerwowany dla Panny Młodej. tak smao jak na pogrzeb wypada ubrać się w ciemnych kolorach. nie chodzi o to, aby nie pomylić Panny Młodej! :) po prostu przyjęło się, że w tym jednym jedynym dniu w życiu panna młoda ma prawo zarezerwować ten kolor dla siebie... i nie poszcie prosze, że to typowo Polskie, wieśniackie, burackie, itd...w innych krajach też tak jest...

    ReplyDelete
  31. moze pokazesz nam w kolejnej notce co sobie kupilas? :)

    ReplyDelete
  32. http://szafa.pl/profil/sweedeedee zapraszam

    bylabym wdzieczna gdybys dodala komentarz :)

    ReplyDelete
  33. Ania wyglądała przepięknie :)

    ReplyDelete