5/15/2013

new babies: Nike Roshe Run


Widzę, że pod poprzednim postem przewinęło się wiele pytań gdzie można je zamówić, więc: TU :)
+ Kochani, tęskno mi za starym nagłówkiem bloga ale chciałabym go zmniejszyć, stąd prośba - czy ktoś ogarnia programy graficzne i mógłby mi zrobić taki sam ale o jakieś 30% mniejszy? Jak zmniejszam to traci na jakości a brzydkich linii z pikselami nie chcemy. Będę dozgonnie wdzięczna! :) Jak coś podaję maila: mymonkeyisdead@hotmail.com i link do grafiki: http://oi42.tinypic.com/9qcket.jpg

28 comments:

  1. Napisz do mnie na fanpejdżu to Ci to zrobię od strzału :)

    ReplyDelete
  2. ile czekałaś na te buciki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. były na 2 dzień od zamówienia :)

      Delete
    2. ooo to super! dziękuję ślicznie za odpowiedź. pozdrawiam ; )

      Delete
  3. jakie inne sportowe buty polecasz

    ReplyDelete
  4. Laura rozmiarówka standarowa?

    ReplyDelete
  5. kupujesz krótki top z zary? ewentualnie planujesz?

    na sheinside nie ma nic podobnego?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ale nie widzę na PL stronie, ślepa jestem pewnie

      Delete
  6. Gdzie kupiłaś swoje nike free run? Wiesz gdzie można kupić czarne roshe runy?

    ReplyDelete
  7. They remind me of stones :) Gorgeous!

    ReplyDelete
  8. Laura ile Cię kosztował tatuaż 'něžný barbar'?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 150 chyba ale razem z tym z boku nadgarstka

      Delete
  9. laura, co sądzisz o występie renaty w top model?

    ReplyDelete
  10. http://www.farfetch.com/shopping/women/comme-des-garcons-cuffed-short-pants-item-10408669.aspx widziałaś gdzieś może podobne szorty? szukam czarnych, luźnych do kolan i za cholerę nigdzie nie mogę znaleźć

    ReplyDelete
  11. czekam teraz na całą stylizację !

    ReplyDelete
  12. Niecierpliwie czekam na opinie, jak się w nich biega, bo wyglądają super!

    Pozdrawiam
    zabic-garsonke.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Przedwczoraj przyszły mi moje i chyba do końca życia będę fanką roshe <3

    ReplyDelete
  14. spotted:byls dzisiaj z renata w kato?

    ReplyDelete
  15. renata z top model to twoja znajoma?

    ReplyDelete
  16. jedna dziewczyna pisala ze 38 roshe wypadaja za duze, to prawda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, roshe wypadają większe. roshe i free run mam 38, wkładka niby 24cm a jako, że roshe mają całą górę nieusztywnianą, z takiej po prostu szmatki a palce nie sięgają mi do końca materiał na końcówkach się załamuje. następne biorę 37,5

      Delete
  17. Które wygodniejsze Free Run'y czy Roshe?

    ReplyDelete
  18. mogłabyś powiedzieć skąd zamawiałaś te bucisze?

    ReplyDelete