1/14/2013

trench coat as a dress


H&M Trend coat, Zara wedges

uwielbiam nosić cienkie trencze jako sukienki, na gołe ciało, tym bardziej gdy są wykonane z trochę lejącego, niesztywnego materiału, idealny zestaw na letnie wieczory - cienki płaszcz, szpilki i do widzenia! dzisiaj co prawda nie był letni wieczór ale to zostawmy... trencz z wyprzedaży - przeceniony z około 300zł na... 30! długo wahałam się czy wypruć poduszki z ramion, ostatecznie stwierdziłam, że póki co niech sobie będą i dają nieco męski fason, jak mi się znudzi - wypruję. ostatnio wszystkie posty all black, ale co ja na to poradzę, że najładniejsze rzeczy są czarne?

45 comments:

  1. widzę, że stosujesz się do zaleceń AdR ;) to chyba jej jedyna warta uwagi rada, a ty wykorzystujesz ją w świetnym stylu!
    xx

    ReplyDelete
  2. czarny zawsze ma klasę. taki sam nie-czarny płaszcz wyglądałby bez porównania gorzej.

    ReplyDelete
  3. zawsze wyglądasz bezbłędnie..

    ReplyDelete
  4. nudna Lorka, dobrze, że o tym wiesz. pozy te same, mimka ta sama, a do tego tak naprawdę stylizacje podobne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. podobne, bo taki sam kolor? -aha.

      Delete
    2. widzę, że w Polsce nadal panuje nieumiejętność czytania ze zrozumieniem, pozdrawiam Iga.

      Delete
    3. oczywiście, kolor robi bardzo dużo, a nie? dafaq

      Delete
  5. niekorzystnie tu wygladasz - tak masywnie i barczyscie...

    ReplyDelete
  6. wspaniały trencz! można go jeszcze dorwać na wyprzedaży w h&m?

    ReplyDelete
  7. Czerń jest najlepsza, sama w sobie elegancka. Ciekawy sposób noszenia płaszcza, jeszcze nie próbowałam, ale może w jakiś letni wieczór tak się ubiorę ;)

    brightlikesun.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. wow, 30 zł?! dawno kupowałaś? w silesii? jest świetny!

    ReplyDelete
  9. jesteś piękna ale ZIMNO mi jak na ciebie patrzę laurka :(
    pozdrawiam zapizgana justa z tychów

    ReplyDelete
  10. Chyba bym wyprula poduszki. Kocham czern i ogolnie wyglada to super :-)

    ReplyDelete
  11. cena tego trencza jest absolutnie genialna!! :)
    sama ostatnio cały czas noszę czarny total look :)

    ReplyDelete
  12. tak, chyba jednak wypruję bo patrząc na zdj góra zbyt masywnie
    kupowałam jakoś 2 tyg temu
    dzięki! :)

    ReplyDelete
  13. Czerń jest najpiękniejsza! Sama posiadam podobny trencz, miłość na wieki wieków.

    ReplyDelete
  14. Btw. wrzucisz niebawem posta o pielęgnacji ? ;)

    ReplyDelete
  15. jaką masz tutaj szminkę? ślicznie wygląda!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! nie mam szminki, może takie kolory zdjęcia

      Delete
  16. dokładnie, zawsze to powtarzam, " co ja poradzę, że najładniejsze rzeczy są czarne?" <3

    ReplyDelete
  17. I bardzo dobrze, czarny królem kolorów. :)
    Chociaż za każdym razem mówię sobie, że kupię coś w innym kolorze niż czarny, nigdy mi się nie udaje...

    ReplyDelete
  18. cudownie... twoja uroda idealnie sie komponuje z takimi klasycznymi ciuchami

    ReplyDelete
  19. nie jest za duży, trencze mają byc takie luzne! ale poduszki od razu wypruwaj.

    ReplyDelete
  20. Jakie założyłabyś buty na studniówkę? Będę wdzięczna za odpowiedź :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-W2012-s/328515/1049903/BUTY%20Z%20KONTRASTOWYM%20CZUBKIEM%20I%20ZAPI%C4%98TKIEM

      Delete
  21. Twoje ciało wygląda na ogromne. Jestem za modą, ale nie na wyrost, a raczej przerost.

    ReplyDelete
  22. nie jest Ci zimno, gdy tak popylasz bez szalika? ;___;

    ReplyDelete
  23. O ja, na gołe ciało? A ja zawsze myślałam, że trencze są nudne i dla dzieci, a tu nagle spotykam Ciebie która odkrywa klapki na oczy i pokazuje nowe możliwości, zajebiście!

    ReplyDelete
  24. wygladasz swietnie!!! powiedz jak botki sie sprawdzaja na sniegu, bo jeszcze ich nie wyprobowalam w takich warunkach i nie wiem czy sie nie zabije :Pgg

    ReplyDelete
  25. niby ładnie, ale dla mnie jesteś ubrana "na mamusię" :) kwestia gustu. tak poza tym wyglądasz prześlicznie bez makijażu, wykapana Bellucci *-* UDERZAJĄCE podobieństwo, mogłabyś robić za jej córkę ;)

    ReplyDelete
  26. jakie tabletki obecnie zażywasz? (zmiana na lepsze?)

    ReplyDelete
  27. i love the quality of your pictures!

    ReplyDelete
  28. po raz pierwszy mi się nie podobasz. trencz sam w sobie jest ok, pomysł też ale on jakby nie patrzeć jest za duży. rozumiem, że miał być luźniejszy ale niestety te naszycia, guziki, ramiona, pasek, podwinięte rękawy strasznie burzą twoją sylwetkę i wydajesz się być niczym jakaś przypakowana kobieta. :(

    ReplyDelete
  29. lora jakie horrory mogłabyś mi polecić ? takie max straszne ?

    ReplyDelete
  30. a moze jedna notka dla odmiany lifestyle? jak wyglada Twoj dzien, jakich kosmetykow uzywasz. cokolwiek :)

    ReplyDelete
  31. kochana, palisz fajki jeszcze?

    ReplyDelete
  32. jakby wyciąć twarz ze zdjęc,to ubiór kobiety po 50....

    ReplyDelete
  33. czytałaś może kiedyś Ciorana?

    ReplyDelete