9/28/2012

maniac


Massimo Dutti pants, sh leather jacket, Zara t-shirt, UEG clutch

wybrałam się na zakupy w celu zakupu ciepłego puszystego czarnego swetra i burgundowej szminki. mission complete. zapełniam szafę ciepłymi jesiennymi swetrami, większość kupiłam przez Internet, między innymi biały sweter z angory z linii H&M Trend, którego nie mogę się doczekać! co do stylizacji - dzisiaj robiłam głównie za fotografa, koleżanka używała słynnego odcienia szminki Chanel - Maniac, kojarzy mi się z Felice Fawn, czyli kompletnie nie moja bajka ale nie mogłam się oprzeć,  musiałam też się wymazać mimo, że za Chiny nie wyszłabym w tak ciemnej szmince na ulicę - nie potrafię wyzbyć się skojarzenia z gotami, tym bardziej, że akurat trafiło na skórzaną kurtkę, haha! rzeczywista stylizacja na zdjęciu 1

92 comments:

  1. Droga Lauro możesz wstawić zdjęcie swojego tatuażu przedstawiającego symbol nieskończoności ?

    ReplyDelete
  2. też bym nie wyszła w takiej szmince na ulicę ale tutaj cholernie mi się podoba! :D świetna kurtka i spodnie.

    ReplyDelete
  3. Łał, aż dziwne, ale ciemna szminka wcale się nie gryzie z Twoją hiper-bladą skórą.
    Jaką szminkę masz na pierwszym zdjęciu?

    ReplyDelete
  4. gdzie znalazłaś burgundową szminkę? zginę, jeśli nie kupię

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak zwykle w Inglocie. bardzo lubię te szminki

      Delete
  5. makijaż fajny, włosy - zrób odrosty
    ubranka brzydko leżą i ta kopertówka straszna, jakbyś szła na poczte
    a poza tym jesteś ładna

    ReplyDelete
  6. Mega w tej szmince !! Kocham Cie

    ReplyDelete
  7. wszędzie szukam takich luźnych lejących się czarnych spodni. kiedy kupiłaś? w MD w Silesii? :> cudowne są!

    ReplyDelete
    Replies
    1. w Pradze na %, to jest kolekcja letnia chyba

      Delete
  8. szkoda, że nie jesteś przekonana do tej szminki, bo moim zdaniem świetnie dopełnia cały strój:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak patrzę na zdjęcia to mega mi się podoba, ale jak idę ulicą... miałabym wrażenie, że ludzie myślą, że jestem metalem, haha!

      Delete
    2. a od kiedy tak bardzo przejmujesz sie tym, co mysla inni? Oo

      Delete
    3. to jest wyjątkowa sprawa, tak, jak ogólnie się tym nie przejmuję i jestem, hmm, odważna modowo to skojarzenia z metaluchem bym nie przeżyła! nie no, sama się po prostu źle czuję w takich mrocznych stylizacjach

      Delete
    4. własnie jak dla mnie ta stylizacja jest genialna! i nie wyglądasz jakoś 'typowo mrocznie' (lol, jak to zabrzmiało ;p ale nie wiem jak to okreslic;p). nie lubię jak ktoś wygląda całkiem elegancko albo całkiem sportowo czy coś, kurtka i szminka super przełamuja elegancje. szkoda, ze nie przekonasz sie na codzien do tego koloru:)

      Delete
    5. ja miałam tę szminkę ale zgubiłam. robiłam cienką warstwę i używałam tylko do np. białych ciuchów. tutaj wersja z nałożeniem hard :)

      Delete
    6. przepraszam, to nie ma byc hejt, ale czysta ciekawość. Przeciez sama słuchasz/słuchałaś MM i "cieższych" brzmień, to czemu nie przezylabys skojarzenia z "metaluchem" :)??

      Delete
    7. słucham! całkowicie metaluchowy jest mój gust muzyczny ale jestem uczulona na ten look

      Delete
    8. no ale atmosfera na takim koncercie metalowym to jest coś..
      na judasach rozmawiałam z jakimś metalem co miał 50 lat miał syna w moim wieku (19) i mówił że się cieszy ze młodzi też takiej muzyki sluchają :)
      aż sobie puszczę blood red skies..

      Delete
    9. a to inna bajka, uwielbiam takich weteranów! na Judasach takich było mnóstwo. mam na myśli zbuntowane opryszczone małolatki w glanach do kolan/mrocznych ludzi a nie styl rockersów, chociaż to i tak zdecydowanie nie moje klimaty

      Delete
  9. co sądzisz http://www.amberhurt.pl/images/big/1699_1.jpg o wlasnie takiej etniczej biżuterii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. o jezu, nie! to wygląda jak dodatek do gazety WITCH :D

      Delete
  10. ta kopertówka jest niesamowita, nowatorskie podejście, jestem na TAK

    ReplyDelete
  11. zrobisz jeszcze kiedys stylizacje z litami? lubisz owe buty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie lubię owych butów, już ich nie mam i nie będę miała

      Delete
  12. bardzo fajnie Ci sie wlosy układają, ale ta ramoneska... brr, strasznie szerokie ramiona w niej masz, a szkoda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest typowo motocyklowa szeroka i sztywna ramona, więc bary są jak u futbolisty :D

      Delete
  13. http://papilot1.mykmyk.pl/img/660/0/dzinsy-dopasowane-do-figury-85148595.jpg co sądzisz o takiej figurze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba oczywiste, że najładniejsza jest figura klepsydry?

      Delete
  14. nie lubię cie w przedziałku na boku takim jak na 3 zdjęciu. z całymi włosami na boku jak na 1 albo 4 tak, ale z samym płaskim przedziałkiem-nie. genialne spodnie.

    ReplyDelete
  15. jaki numerek ma ta burgundowa szminka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dodasz zdjęcie?

      Delete
    2. zrobię o niej jutro notkę, bo jest idealna a burgund na ustach tej jesieni jest bardzo IN :)

      Delete
    3. W 2011 była już in :)

      Delete
    4. no tak, ale z przerwą na okres letni a teraz powrót i bardzo dobrze, lubię ten kolor

      Delete
    5. "z przerwą na okres letni"...padam do stóp znawczyni wszelkiej maści trendów...:)

      Delete
  16. na ile oceniasz swoj wyglad w skali 1-10? sam wyglad zewmetrzny? :>

    ReplyDelete
  17. a zdradzisz jakiej koleżance foty robiłaś? też ma jakiegoś bloga ? :)

    ReplyDelete
  18. laura te twoje czapeczki czarne, co mam wpisac na allegro zeby znaleźć taką sama ? :D http://moda.allegro.pl/czapka-krasnal-nowa-21-kolorow-polski-producent-i2619462289.html czy to cos takiego ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. niee, ta moja to ejszcze inna, w jakimś sklepie ze szczotkami do kosiarek za 5zł, nie wiem, chyba żeby w niej grabic liście a jest idealna

      Delete
  19. ta szminka o niee !!! Jakie miałaś buty ?

    ReplyDelete
  20. dlaczego ucięłaś buty ?

    ReplyDelete
  21. sztyblety, jakoś tak zostały ucięte

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze, że zostały ucięte, bo nie wyobrażam sobie takiej stylizacji z obuwiem na płaskiej podeszwie. taki fason spodni nadaje sie tylko do wysokich obcasów, inaczej trudno uniknąć skojarzeń z alladynem.

      Delete
  22. Żaden goth czy metal, pięknie Ci w takim kolorze<3 A burgundowej szminki zazdroszczę, byłam już chyba w 4 inglotach i nadal nic.

    ReplyDelete
  23. a kiedyś na blogu pokazywałaś zegarek który zamówiłaś, nie pokazujesz go w ogóle na blogu czemu? nie przyszedł czy jakoś tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. był na liście zakupów - miałam zamówić a jakoś o nim zapomniałam!

      Delete
  24. prosze, zaloz jeszcze wieksza kurtke. lapa jak robert burneika, kurwa mac

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://4.bp.blogspot.com/-BZ8Wg36XiQU/UC4TXopg6pI/AAAAAAAAeII/dfkUUxRFdD8/s1600/tumblr_m856146d7G1rtvxeio2_1280.jpg tu jest Burenika!!

      Delete
  25. duzo lepiej wygladasz z przedzialkiem na boku! btw ja ten zestaw widze z klasycznymi dzinsami,ale juz bez tej szminki

    ReplyDelete
    Replies
    1. super jest tak jak na tym zdjęciu z czarnymi ustami poziomym jak całe są na boku a nie tak przylizane na bok na tym jak stoi,pionowym. takie ulożenie jej kompletnie nie pasuje. a zdjęcia chyba na katowickim rondzie. :)

      Delete
  26. Masz profil jak księżniczka Disneya :D i jeszcze te mega gęste włosy!

    ReplyDelete
  27. świetna stylizacja, ten styl genialnie do Ciebie pasuje, Laura.

    ReplyDelete
  28. co tam laura planujesz robić prawko? teraz ostatnia szansa na zrobienie to po starych zasadach

    ReplyDelete
  29. Według mnie bardzo ładnie wyglądasz w takiej ciemnej szmince, jednak rzeczywiście nie jest to mejkap na codzień. ;) Stylizacja udana, ale osobiście wolę bardziej dopasowane i kobiece kurtki. ^^

    ReplyDelete
  30. Mogłabyś wstawić link do swetry z angory? W jakiej był cenie? Ja mam czarny z tamtego roku z trenda, ciekawe, czy ten jasny to identyczny fason (?)
    Jaki czarny sweter kupiłaś?

    A! Szkoda, że buty ucięte

    ReplyDelete
    Replies
    1. czarny H&M, to nie angora a takie coś: http://u.fashiocdn.com/images/entities/0/j/n/l/t/0.365x365.jpg
      a biały to pojedyncza sztuka z metką od kogoś, kto kupił i się rozmyślił, 140

      Delete
    2. tak jak myślałam - to ten sweterek boucle :) ja nad nim ciągle myślę (chociaż szkoda, że nie wygląda jak ten że zdjęcia, lepsze ma włosie :)
      jak u Ciebie on się prezentuje? dekolt jest spory? z tego co pamiętam, dekolt w łódkę
      jaki rozmiar kupiłaś? widziałaś pozostałe kolory? turkus i róż

      co do białego, ma dekolt karo? pokaż link :) / o ile to nie jest problem

      Delete
    3. jest przemiły w dotyku. były jeszcze jakieś bardzo brzydkie kolory. a fason - chyba taki zwykły okrągły dekolt. ale myślisz o tm samym. a biały - nie mam linka, bo kupowałam z czyjegoś allegro. pokażę pewnie za niedługo :) dekolt w serek

      Delete
  31. Jedyne co mi się podoba to niestety włosy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laura, jak z jakością bluzy fruit of the loom?

      Delete
    2. średnio, ale nigdzie indziej nie znalazłam innych gładkich zwykłych crewnecków

      Delete
    3. w cubusie były :)

      Delete
  32. burgund, burgund, srurgund. nie da się powiedziec bordowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. burgund to nie to samo co bordo, burgund podchodzi pod fiolet, kolor wina, a bordo pod brąz, jak krew :)

      Delete
  33. Czarny matowy lakier pupa na zdjęciach?
    Jaka cena spodni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak. a spodnie - nie przeliczałam dokładnie na złotówki ale coś w granicach 150-200

      Delete
  34. jak ubierasz się na imprezy? ;)

    ReplyDelete
  35. Rety, bardzo do twarzy Ci w tej szmince. Może mogłabyś ją nosić właśnie jako totalne przełamanie, np. z czerwoną sukienką wg mnie byłoby spoko. Wielki plus za odwagę pomalowania się takim kolorem :). No i masz piękne włosy *.*

    ReplyDelete
  36. skoro już zadbałaś o jakość zdjęć, zadbaj o ich kadrowanie. nie ma nic gorszego niż obcinanie nóg w kostkach. nie da się na to patrzeć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie...moze niech po prostu ktos inny robi Ci zdjecia, bo te wygladaja jak zrobione przez kogos kto pierwszy raz ma lustrzanke w rekach

      Delete
  37. Laura, możesz mi powiedzieć jaki masz model tego złotego zegarka z casio?

    ReplyDelete
  38. http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/02ad8f31cf9c6d2beea5843278d87cd2.jpg?1348904362

    ReplyDelete
  39. http://allegro.pl/buty-koturny-botki-sznurowane-nowe-super-jakosc-i2677584743.html ZAPRASZAM SERDECZNIE!

    ReplyDelete
  40. jak miałaś doczepy zawsze uważałam, że te strąki psują cały Twój wizerunek tak teraz-całkowita zmiana. piękne są, takie gęste, lśniące i widac, że zdrowe.

    ReplyDelete
  41. jej normalnie aż mnie to boli co Ty wyprawiasz ze swoją cudowną figurą ;<

    ReplyDelete
  42. http://1.bp.blogspot.com/-_CRn9txFwME/UGcHDYu1OLI/AAAAAAAAHVs/oQVNRyXuRsk/s1600/IMG_5807.jpg podoba ci sie kurtka?

    ReplyDelete
  43. w tkmaxxie jest mnóstwo ciepłychb swtrów, angora, alpaka, merinsoy ah omnoononom

    ReplyDelete
  44. co jak co, ale musisz wiedzieć Lauro, że nawet jeśli nie przepadasz za gotyckim stylem, to jest Ci w nim jak najbardziej do twarzy ! pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  45. Obok gota to byś nawet nie stała :v
    więc 'spokojnie',zero skojarzenia z gotami
    Szczególnie,że szminka nie jest wcale tak ciemna,mam ciemniejsze.
    No cóż,to byłby tylko zaszczyt jakby ktoś cię tak skojarzył,ale gotały nie noszą tak wszystkiego tiptopp,idealnie
    tylko mają rozpieprzone włosy,czasem i wygolone,jasną karnacje i niedbały niekiedy ubiór.

    ReplyDelete